rettferdig miljøpolitikk… 10 filmer og snacks til november-kveld.. og første bursdag og et gavetips..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det stupmørkt ute.
Nyhetene fra TV2 svirrer på tv…korona og USA… fotball osv…
Jaja… ute hører jeg vinden blåser, og inne… min nakke herjer vilt i eget opplegg…

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Rettferdig miljøpolitikk

 

Plass nr. 55 = LENALYKKE
10 filmer og snacks til november-kveld

 

og

 

Plass nr. 100 = BENEDICTEHAUGAARD
Første bursdag og et supert gavetips!
Gammelt nytt…

 

Miljøpolitikk..
Jeg er ikke engasjert i politikken – jeg var  – men hoppet av lasset.
Jeg er opptatt av miljøet, men går ikke av hengslene og vandrer i protesttog veldig ofte.
Jeg ønsker f.eks. ikke vindmøller…
Vi kan bruke vannkraften!
Nok om dette… også dere; om alle tar i et tak, starter hjemme.. så gjør vi jo alle litt for miljøet.
Jeg tror det er der en må starte.

 

Jeg klarer meg uten snacks til filmer og serier.
Når det er snakk om KINO liker jeg å ha kinogodis….
Men hjemme i godstolen trenger jeg bare filmen og et eple eller noe.
Og nå gleder jeg meg til den nye sesongen “THE CROWN” for den er RÅBRA!

 

Bursdager og gavetips…
Det er alltid bra å få tips til gaver 😀

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

8 kommentarer
    1. Gleder meg også til å se The Crown igjen👸😍
      Må “samle opp” noen episoder før jeg begynner å se, for det slippes vel kun én episode i uka?
      Har ikke tålmodighet til å se bare én episode etter at streaming ble mulig. Sjelden vi ser lineær tv nå for tiden.

      1. Hehehe som jeg skulle sagt det selv… men etter hva jeg forstår, så har det kommet ut flere allerede 🙂 Så nå gleder jeg meg!

    2. Kjempefint blogginnlegg. Jeg synes miljø er kjempeviktig, men bryr meg ikke om den politikken.

      Må heller ikke ha snacs til filmer, men på kino hender det at jeg kjøper noe kinogodt.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg