så var det gjort…not..

 

RYGGEN

Tusen takk til alle som sendte melding og lykkeønskninger  🥰

Forberede fysisk og psykisk….
Så var dagen her – operasjon…
Et veldig rart ord å ta i min munn – at det gjelder meg…
Men så var det det – meg det gjaldt

Mottaket

Sykehusopphold…

Har i allefall fått tatt heilsjekk  😅

Husker ikke sist jeg tok EKG….

Og når jeg blei lytta på, fant han en bilyd på hjerte… 😑
den beskjeden  trengte jeg ikke akkurat nå da.. men…ta opp med fastlegen senere 👍

Forflyttelse til 3. etg. og pasientrom – 4 mans rom… og sykehusklærne har kommet på

Tabletter roet det hele ned 🙈

 

Jepsipepsi ⭐️

 

 

Godt jeg ikke er våken under operasjonen..

Prøver slappe av…
møte fastende,  og obs.. jeg tok en tyggis i bilen på vei til sykehuset 🙈
Skulle ikke gjort det..
Bare en liten tyggis liksom… men sånn er det med den saken –
og da vet jeg det!
men men…
Jeg er nr 3 i rekken av operasjoner, har jeg fått beskjed om….kjenner det i magen…

Minusgrader ute – og inne begynner medisin-haugen å virke.

Tadaaaaa!

 

Så kommer ortopeden tilbake – vi snakket sammen i mottaket  tidligere i dag…
og alt snur…
Jeg har nevnt et par ganger, smerte venstre hofte og fot – samme som på høyre side… og han er nå redd det kan være en prolaps – eller betennelse  nerverot… han vil uansett ha ny MR – som de ikke rekker ta i dag…
og evt ut fra det, operere begge deler under ett – om det viser seg å være noe å gjøre noe med

så da blei det ikke operasjon i dag 😇

men her sitter jeg med masse tabletter innabords –
og venter på at C kommer og henter meg 😅🥰
Ny operasjon ca mars 😆

Jeg er takknemlig for at ortopeden tar tak og vil gjøre det beste for meg
Så krysser jeg fingre for at det IKKE er prolaps jeg sliter med i venstre side
Det er opp i måt hvor mye man skal orke da..
Men at venstre hofte ødelegger mye for meg nå – ja det er ikke å nekte for

Føler meg ivaretatt –
og alle på sykehuset, som jeg var involvert med den lille tiden, var blide og gode.
Takk og lov for helsevesenet!
Det må ikke innskrenkes – men heller utskrenkes!

 

 

Lag dere en god fredag da ⭐️🩵⭐️

Nå har jeg fått meg både havregryn og den beste kopp med kaffe – etterlengtet!
Og tenker at jeg knaller på sofaen nå
Har kjøreforbud til i morgen
Det er ikke hver dag man har morfin innabords på en fredag

 

⭐️ STÅ DEG VEL ⭐️

 

Og du, tusen takk for dine gode tanker og ord – jeg er vel heldig ❤️

 

 

24 kommentarer
      1. Tusen takk! Det ordner seg nok til slutt 🙂 Trasig med ventetiden imellom – når det ikke går smertefritt for seg… men sånn er det… 🙂 klems

    1. Kjære deg! Kjedelig å gjøre vendereis, men så godt de gjør en skikkelig grundig jobb! Både mottagelse, revurdering, nye undersøkelser, venting og omlegging av planer på sykehus høres kjent ut. Og du: bilyd på hjertet har jeg også. Og det ble som hos deg oppdaget tilfeldig under div andre undersøkelser. I 2021.Har vært hos hjertelige etterpå og ble klarert. I følge han var det mange av oss med slik bilyd uten at det er noe galt❤️Lykke til!

      1. Tusen takk!
        Ja den bilyden er det nok mange som har i forskjellig grad … Godt ting blir sjekket. Så får jeg bare følge opp hos fastlegen 🙂

    2. Nå trodde jeg du var klar!!!! Men det er så bra de passer på deg og gjør det som trengs. Føler med deg at du må vente, men ikke noe jeg kan gjøre med det. Sender en diger klem og ønsker deg fine dager videre likevel. Da er det bare å vente på mars med vårsol og hestehov! Klem 🙂

    3. Å, det er vel ikke mye som slår skuffelsen av at det ikke blir operasjon. Men samtidig er det jo greit å slippe 2 eller flere operasjoner, så da får vi håpe de ikke lar deg vente så lenge igjen.
      Veldig slitsomt med slike smerter, og jeg håper du får en bedre hverdag etterpå.
      Bilyd på hjertet, det likte jeg ikke, så det må følges opp. God sløvedag med medisiner innabords. Godt du har C <3

    4. Hehe 😅 fint med litt innabords 😊 og godt du blir bra ivaretatt 💚 greit å vente til de er helt sikre på hva som skal gjøres 🥰

    5. Så dumt det ikke ble nå, men samtidig bra at de sjekker alt, så man gjør RIKTIG. Det er det viktigste ❤️ Håper du får en bedre og “rusfri” helg videre 😊

    6. Litt leit for deg at det ikke ble operasjon allikevel – man er liksom så innstilt på det! Men du tar det pent, da!🤗
      Da jeg skulle ta keisersnitt, fikk jeg en dato, ankom fastende og grudde meg veldig. Lå omtrent klar, men måtte dra hjem igjen på grunn av andre hasteoperasjoner. Det var en rart følelse, Eirik skulle egentlig ha blitt født 31. juli, men det ble 2.august i stedet. 🤗🤗 Mens terminen var 22.august.

      Håper du får operasjonen din i mars, Mette, og at den blir vellykket. ♥️
      Enig med deg i at vi har et flott helsevesen!

    7. Litt leit for deg at det ikke ble operasjon allikevel – man er liksom så innstilt på det! Men du tar det pent, da!🤗
      Da jeg skulle ta keisersnitt, fikk jeg en dato, ankom fastende og grudde meg veldig. Lå omtrent klar, men måtte dra hjem igjen på grunn av andre hasteoperasjoner. Det var en rart følelse, Eirik skulle egentlig ha blitt født 31. juli, men det ble 2.august i stedet. 🤗🤗 Mens terminen var 22.august.

      Håper du får operasjonen din i mars, Mette, og at den blir vellykket. ♥️
      Enig med deg i at vi har et flott helsevesen!

      1. Ja det måtte være rart for deg og dine 🩷 Forberedt på fødselen og må snu i siste liten… 🩵 August er en fin måned da 😊 Min eldste sønn har 3 August ⭐️
        Ja jeg satser på at det skjer noe mot mars 🙏

    8. Er det slik det står til med deg, dette har jeg ikke fått med meg. Håper ryggen blir slik nogenlunde fram til mars, for så klart er det greit å ta alt om noe mer må tas. Ønsker deg en riktig godt helg, Mette <3

      1. Jepps … slik er ståa og man blir sliten av dette… hadde gledet meg til å bli ferdig med operasjonen… men bra at han lyttet til det jeg fortalte – sjekket opp og forandret i planene…. Man blir jaggu meg sliten av å gå slik…. 🙂 God søndag til deg gode du 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg