serum og annet – woks on woks off

Loreal er mitt produkt
Det er DET jeg tÄler i ansiktet
Har prÞvd sÄ mye
.
SÄ lykken er nÄr man finner det man tÄler

Men dette med serum er jeg usikker pÄ
Skal jeg fortsette med det
Har det hatt forventet virknig
Ikke vet jeg – huden gĂ„r sine egne veier nĂ„, ser jeg
Men rutinene kommer jo da – og blir

Jeg har brukt Cosmica glowbooster om natten – kjĂžpt pĂ„ apoteket – ikke reagert pĂ„ det – men har det heller ikke rundt Ăžynene da – for der bruker jeg produkt fra Loreal
Kanskje jeg skal finne noe fra Loreal, natt-serum til ansikt?
Eller bare droppe om natten?

Vippeserum
Har vÊrt fornÞyd med serumet jeg har kjÞpt pÄ Cubus
Wowbrow
Det funker bra det!
Men, sÄ ville jeg prÞve Tind of Noway sin serum-mascara
Og den bruker jeg nÄ

TIND- mascara med serum – ja funker den – men den er vanskelig Ă„ fĂ„ av om kvelden synes jeg
Plutselig ikke like enkelt Ă„ fjerne som en vanlig mascara
SÄÄÄ . jo, jeg skal bruke TIND sin serum-mascara til det er tomt
Da fĂ„r jeg vurdere om jeg skal fortsette med den eller gĂ„ tilbake til “wowbrow-serumet” fra Cubus og mascara ogsĂ„ fra Cubus

Er egentlig veldig fornþyd med denne mascaraen under her

Eller egentlig alle jeg har kjÞpt pÄ Cubus for den del

SĂ„ hvorfor prĂžve TIND sin
 njaaa  mange liker den, sĂ„ bare prĂžver jeg den litt

Det er jo det med Ă„ prĂžve noe nytt

Dior sine leppestifter og lip-glosser er jeg superfonĂžyd med!

Bruker du serum i ansiktet?
Bruker du vippeserum?

Blir man litt hekta pÄ ting?
Jeg vil ha lengre vipper!
Og ja, det funker med serum – det er helt sikkert, pĂ„ vippene
Men hva gjĂžr det i ansiktet?
Er usikker der

Men renser og smÞrer og lar det stÄ til

Det er uansett viktig Ä ta vare pÄ huden, noe jeg ALDRI har vÊrt opptatt av, eller gjort noe med, fÞr siste Ära
Vann fra springen har alltid vĂŠrt mitt rensemiddel mot sminke og slikt
Vann!
Og en ansiktsmaske i ny og ne
. kanskje en eller to ganger i Ă„ret – burde bli flinkere!

Men nÄ fÞlger jeg strÞmmen, bÞlgen
Woks on woks off


6 kommentarer

    1. vel som du hvet har jeg ei datter som jobber pÄ hudsalong ,hun har egen salong og vipper jobber hun mest med ,i salongen selges det hudpleieprodukter ,og sminke ,men hun har ennÄ ikke fÄtt mora si pÄ truua til Ä begynne med hudpleie ,ikke sminke heller hmmm ,sÄ fortsatt har jeg aldri gjort noe med huda i ansiktet mitt nei :=) du er flink du

      1. Flink du ogsĂ„ 🙂 Jeg har alltid brukt vann morgen og kveld. Ikke fĂ„tt til dette med alt dette “stashet” man skal bruke… men prĂžver litt nĂ„. Vet ikke om det har noe for seg i det hele tatt 🙂 Men vippene har blitt bedre 🙂

    2. Jeg bruker – selvfĂžlgelig – Forever living sin hudpleieserie Infinite! Har ikke brukt hudpleie lenger enn 3 Ă„r, men nĂ„ har jeg blitt flink! Sminke bruker jeg max 2 ganger i Ă„ret, sĂ„….. klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg