siste dag pĂĽ cat-walk

ORANSJE

Det er søndag – og DAG 6 i frodith sin kles-utfordring.

Og om du klikker på bildet under her, kommer du inn til HVA dette med kles-kode og kles-utfordring èr – og ikke minst HVEM som er med!

Frodithen er på fjellet i helgen – og har hatt ei frisk helg og frisk opplevelse 🙂
Her på sunnmøre har det også vært en frisk helg – med turer i fjellet og strålende sol og klarblå himmel.

 

Men, tilbake til CAT-WALKEN!

Og oransje er ikke noen enkel farge……. men…. før høsten slo til og butikken begynte få inn høstmoten – falt jeg for en kjole med oransje i seg 🙂 Og det passet bra å klippe av prislappen på den og ta den i bruk på cat-walken nå.
Supert liksom 😀

 

DAG 6 – og fargen ORANSJE


Var ikke det en lekker høstkjole da?
Veldig fornøyd med DET kjøpet, og håper jeg får brukt den litt fremover 😀

 

Det er så herlig å leke litt – gjøre noe med farger 🙂 Jeg liker slike utfordringer der man kan være oppfinnsom og kreativ 😀 Hehehe   tulle litt liksom.
Og nĂĽ er det over.

Alle har levert sine bidrag – og snart kommer FRODITH med innlegg –

et CAT-WALK tog –

med alle som har vært med 🙂

Presentasjon.

Gleder meg til åpning – med invitasjoner og champanje og greier.

Du har noe og glede deg til du også. For her er mye flott fra alle bloggerne 🙂

 

 

Stå deg så vel som du kan – og god søndag!

 

 

 

#oransje #kjole #klesutfordring #farge #catwalk #selfie #oransjekjole #høst #blogg #utfordring #dag6 #søndag

12 kommentarer
    1. Åhhh…..det var en nyyydelig kjole, og den kler du helt strĂĽlende ♥ SĂĽ fine bilder ogsĂĽ ♥ Tror nok den kjolen vil bli brukt en del ja 😀
      Jeg ble ferdig i gĂĽr, og gleder meg til ĂĽ se presentasjonen(e) som flinke Frodith skal lage til.
      Det er bare å nyte det flotte været, og jeg elsker å se bilder fra turene dine, så mange flotte motiver, og vakker natur 🙂
      Ha en herlig søndag ♥

    2. Ajj ajj,, stilig og vakkert 😀 Det er utrolig bra at noen hever nivået på denne catwalken til de store høyder, sånn at det er litt takhøyde når jeg kommer snublende med mine kreasjoner 😀 Ha en vakker søndag 🙂

    3. Den kjolen var du kjempefin i!:-) Har lest noen andre innlegg i helgen ogsĂĽ og tusen takk for serietips! Og det var utrolig fine bilder fra turen igĂĽr. Jeg blir sĂĽ imponert over folk som kommer seg ut pĂĽ tur helt alene!! (Med hund da) Og mange fine turbilder fra flink fotograf og veldig vakker bĂĽde dama og hunden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg