skitt la gĂ„!… ferske vĂ„rruller… og tilbud pĂ„ mine favoritter..

 

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det som vanlig.
Stod opp litt senere.
Har de rareste drþmmer for tiden

MĂ„ av og til pĂ„ toalettet om natta – sovner igjen og drĂžmmene er rare rett og slett.
Jaja..
God morgen Norge surrer pÄ TV og der kom reklama for Ärets fÞrste julekalender

Jeg skal ikke ha julekalender i Ă„r.
Eller – iallefall ikke en fysisk julekalender 🙂
Og jeg har fÄtt skiftet til piggdekk!
Jepsipepsi og dagen starter med at det er kaldt ute og blÄ himmel.
Og det blir tur til þyenlege – fþlge moderen-dag 🙂

 

Anyway
.

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = NINAUTENFILTER
Skitt la gÄ!

 

 

Plass nr. 55 = APERITIVOMAT
Ferske vÄrruller

 

og

 

Plass nr. 100 = PIADURSETT
Tilbud pÄ mine favoritter

 

 

Ja jeg har alltid hĂžrt at jeg ligner pappa.
At jeg har hans Ăžyne
 blĂ„ som himmelen 😀
Men, jeg har ogsÄ hÞrt jeg er lik min mor

SĂ„ jeg er nok en god blanding.

 

Jeg elsker vÄrruller!!!
Det er SÅ godt!!
Men, jeg har aldri fÄtt interessen for Ä LAGE de selv

Kanskje en dag.
For vĂ„rruller er skikkelig godt ja 😀

 

I sminkeverden har jeg mine favoritter.
Ansiktskremer er LĂČreal sitt merke.
Mascara er Max factor/LĂČreal
Lebestift
 det som mĂ„tte passse eller Max factor/LĂČreal
Nei du – egentlig har jeg ikke peiling

Jeg har noe solpudder og rush jeg bruker – har noen prĂžver av dekk-krem – som jeg egentlig ikke er flink Ă„ bruke – men tester ut nÄ 
Jeg tÄler sÄ lite ting i ansiktet sÄ det blir mest mulig UTEN ting og tang.
Jepsipepsi!

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg