skodde, søndagskjole, left and right……og modell for en dag?

GOD SØNDAG!

Nå er det vel kanskje litt “ettermiddag” når klokka har passert 12.30….

Sokkene kom på tidligere – slik formiddag…
Og av og til treffer L og R på rett fot…..
Hvorfor de har laget dette?…
For at vi skal vite hva som er høyre og venstre eller ??
Left and right….
Ellers ser jeg ikke på bokstavene når jeg tar på meg sokkene, så det blir ofte FEIL….
Og jeg tror IKKE at det gjør noe   hehehehhe

 

I dag fant jeg ut at jeg ville ta pĂĽ KJOLE.
KJOLESØNDAG!

Litt slik inspirert av FRODITH og FRUENSVILJE.

 

Dagen er som i gür, foreløpig.
Skodderegn og veldig lav skodde.
SĂĽ da mĂĽ man ha regnjakke pĂĽ.
Jeg har en NORHEIM regnjakke som jeg er sikker på er iallefall 15 år gammel 😀
Lite og fint brukt….
Veldig god ĂĽ ha!

SĂĽ da berst det ut i skoddehavet for hund og menneske.

Og kanskje litt slik; “modell for en dag”  😀

Hunden Leia kan jo alt dette med å #posere 😀

 

 

#Skodda trykker og trykker, nesten helt ned i sjøen…

 

 

 

 

Leia forstår egentlig ikke helt hvorfor vi vandrer frem og tilbake på samme sted……

 

#pose

 

Og jeg kommer jo pĂĽ at jeg har GLEMT ĂĽ sminke meg og ta pĂĽ lebestift!
Iallefall lebestift er for meg et must – litt avhengig….
Men under en fotosession har dama GLEMT LEBESTIFTEN….
Jaja…..

 

Og Mr Sniff er like glad hver gang vi nĂŚrmer oss.
Han hører oss –  sitter og venter – og kommer så løpende mot oss 😀

Den dag i dag er han nok bitte litt sur for at jeg skaffet NY hund – da Mr Sniff var konge i eget hjem i hele TO år etter første hunden gjekk bort…..
Og nå blei han degradert noe så salig når den nye hunden kom – Leia – som er SJEF og PRINSESSE i hjemmet 😀

SĂĽnn er det med den saken.

GOD SØNDAG VIDERE!

 

 

#kjolesøndag #søndagskjole #kattoghund #hundenLeia #MrSniff #skodde #formiddagstur #skodderegn #modellforendag #utenlebestift

12 kommentarer
    1. Her gĂĽr det i kjoledager rundt om i landet skjønner jeg, uansett forskjell i “vĂŚr&føreforhold”. 😀 MĂĽ bare si at det er et sjeldent flott trekløver som poserer i skodde og regn i vest 😀 Ha en nydelig søndag 😀

    2. Ja…har ikke kommet i photosession ennĂĽ. Skulle gjerne hatt en kjoledag, men litt kaldt ute akkurat nĂĽ:)
      Hunden og katten er begge så søte😊
      Og du også😊
      Ha en fin søndag😊

    3. sü fin du var ,du er flink ü posere du uten en kameramann med deg :=) skikkelig fine bilder,skodde ja her ogsü,men det ble bra tilslutt ,ble ikke kjolesøndag pü meg,var pü Bakketun,en av dei bak kufjordkofta driver jo Bakketunet og jeg lovet ü komme innom idag sü hun fikk se min ferdig ,blir litt annet enn et bilde :=) sü da ble det bukser og kofte

      1. Ja men du har hatt på fredagskjole 😀 Den kofta er jo bare lekker og dei var nok fornøgde dei på Bakketun tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg