skolejente nĂ„… fridag i naturen.. og jeg er mĂ„llĂžs

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund surrer TV3 med Ellen Degeneres show,  med Jennifer Aniston som programleder.
Hun som var Rachel i FRIENDS – om noen har sett den serien 🙂
Det var og er pÄ en mÄte min favorittserie ever !
Aniston har fĂ„tt lov Ă„ vĂŠre programleder da Ellen er og “kjĂžrer opp pĂ„ nytt.”

Morsomt Ă„ lytte til uansett 🙂

ANYWAY
.

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = PAPPAHJERTE
Skolejente nÄ

 

Plass nr. 55 = SOLLIV
Fridag i naturen

og

 

Plass nr. 100 = LIVETMEDVESLA
Jeg er mÄllÞs

 

Det er lenge siden mine barn var i skolealder 🙂
Man kan jo gÄ skole hele livet om man vil
 nesten iallefall..
Og jeg selv gjorde ferdig min siste utdanning i 2015.
Det er jo greit Ä kunne ha flere ben Ä stÄ pÄ.

 

Fridager er til Ă„ nytes!
GĂ„ turer – selv om en mĂ„ gĂ„ krokrygget i orkan og storm og regn

Men fridager er gull verdt.
Fridager er til for Ä gjÞre det man ellers ikke fÄr tid til?
Alle har sin mĂ„te Ă„ nyte en fridag 😀

 

Ja av og til blir man bare mÄllÞs.
Og det er helt greit.
Det er ikke alltid man har behov for Ä si sÄ mye..
Bare vĂŠre stille og la tankene fly
VĂŠre takknemlig for det hele <3

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

2 kommentarer
    1. Skole ja…. leeenge siden nĂ„…..! Og ungane er jo ogsĂ„ ferdige….! Like greit det, kanskje! Fridager mĂ„ nytes – og for meg aller helst ute! 🙂 MĂ„llĂžs…. ikke sĂ„ ofte, men deilig…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg