skolejente nÄ.. MS forbundet er kampklar!. og hvor lenge kan en overtenning vare?

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

Det er sĂžndag!
I skrivende stund seiler skodda over fjella og gir fra seg noen regndrÄper.
PĂ„ TV er det “Hele Norge baker”

Har jo sett det fÞr, men jeg liker at noe surrer og gÄr der nÄr jeg sitter og nyter kaffe og frukost,
med blogginnlegg og egne innlegg,
og sakte men sikkert vÄkner til den nye dagen.
HÄper det blir opplett sÄ vi fÄr tatt en tur ut uten at det pÞser ned.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = PAPPAHJERTE
Skolejente nÄ

 

Plass nr. 55 = POWERLADY
MS forbundet er kampklar!

 

og

 

Plass nr. 100 = ELINEREDDERVERDENLITT
Hvor lenge kan en overtenning vare?

 

 

Fþrste skoledagen
.
Jeg hadde RØD firkantet ransel, manglet tenner, hadde en blĂ„ genser med striper, og den svarte katten som het “Morre” var der.
Jeg husker ikke den fĂžrste skoledagen, for dette er et bilde fra denne dagen, som mamma tok.
Men stolt var jeg, og spent var jeg.
Endelig var jeg stor nok til Ä komme pÄ skolen der alle de andre barna og de stÞrre barna var.
Og livet begynte for alvor.

 

MS og stamceller.
HÄper dette kommer som behandling ogsÄ i Norge.

 

Overtenning

Ja av og til fÄr man overtenning og blir sÄ ivrig at en nesten kjÞrer over andre i iveren

Men heldigvis varer det ikke evig!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg

2 kommentarer
    1. Jeg hadde ogsĂ„ rĂžd ransel…. og en blĂ„ kjole med rĂžde hjerter og knapping foran! Langt hĂ„r og musefletter……. Jeg husker det heller ikke, men har ogsĂ„ et bilde….! Pappahjerte er jo her fra byen – han skriver godt, men ikke like mye lenger som fĂžr da han “levde av” bloggen! MS-saken – uhyre viktig! Og overtenning…. vel – kommer godt med om en skal noe spes! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg