spĂžrsmĂ„l og svar om trening…hvem har skylden og hvem har ansvaret… og hjemmelaget leverpostei…

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund ser jeg ut pĂ„ mĂ„nen som henger litt pĂ„ skjeve – halvmĂ„ne.
Den lyser sÄ flott, ute i mÞrket.

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = INGRID AGUILUZ
SpÞrsmÄl og svar om trening


 

Plass nr. 55 = UNITEDTIM
Hvem har skylden og hvem har ansvaret


 

og

 

Plass nr. 100 = BENTES KJØKKEN/HVERDAGSMAT FRA BUNNEN
Hjemmelaget leverpostei

 

 

Trening ja

NÄ har jeg mÄttet lytte til kroppen noen dager, og tatt det med ro.
GĂ„tt turer men droppet Yoga.
Og som jeg savner treningen jeg fÄr av Yoga!
Men turene gÄr jeg uansett
.
Og jeg tenker jeg prÞver meg pÄ Yoga i dag?
Jeg trenger styrken treningen gir meg.
Vi trenger ALLE styrke!
Husk det er ferskvare!

 

Ja den fotballen


 

Jeg har vokst opp med leverpostei pĂ„ boks kjĂžpt pĂ„ butikken – denne lille gule boksen 🙂
Jeg liker den!
Jeg er IKKE sÄ begeistret for hjemmelaget leverpostei jeg
.
Men det er bare fordi jeg er en pyse

TĂžr ikke smake veldig pĂ„ den hjemmelagede liksom
 kan jo vĂŠre at de ikke lager den ordentlig vettu 😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg

8 kommentarer
    1. god morgen .HÄper du er sÄ bra att du greier treningen din i dag :=) jeg skal pynte juletre :=) fotball er ikke mine greier ,men leverpostei er godt ,den lille gule boksen er ikke min favoritt ,men juleleverposteien som selges nÄ elsker jeg :=) toppet med litt rÞdbetsalat

      1. Ja nĂ„ skal jeg og en venninne over fjorden og fĂ„ kleistra puppane i den maskina – slik som vi damer over 50 er heldige Ă„ fĂ„ gjĂžre annet hvert Ă„r 😀 Men fĂžr det mĂ„ hunden luftes. Og jeg satser pĂ„ at jeg fĂ„r en god treningsĂžkt til kvelden 🙂 Ja juletreet pynter jeg ikke fĂžr rundt 20 desember.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg