suset fra havet

VED HAVET

 

Når man bor ved havet, hører man det konstante suset fra sjøen og bølgene.

 

Bølgeskvulp og frådende hav – stille sus og bølgers kav.

Ingen dag er lik.

 

I dag, etter flere nattevakter, har jeg gått på fri, og må få luftet hodet 🙂
Hund og menneske på tur rundt i bygda.

 

 

Fra dal til gollenes og videre ved sjøkanten.
Sola som varmer og vinden som har stilnet.

 

Det er herlig – og det er vår!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hjertesteinen jeg fant, tok jeg med hjem 🙂

 

 

 

Og jeg tok også med hjem roen jeg fant ute ved havet.
Energi i bøtter og spann slike dager 🙂

 

Flotte farger i steiner.
Bare lekkert å rusle rundt å supe til seg alt det vakre fra naturen .

 

 

 

 

GOD MANDAG!

 

 

 

 

#natur #fotografering #naturbilder #foto #naturglede #hundogmenneske #hobbyfotograf #fotoglede #gollenesetfyr #utetid #hund #menneske #himmeloghav #fotomotiv #susetfrahavet

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg