tangzhongmetoden – man lærer stadig noe nytt….

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

 

2. plassen = STINE SKOLI
Samme innlegg som for noen dager siden…..
Navneskifte…

 

 

3. plassen = ANDREASVEINSDOTTIR
9 kule høstjakker – Nelly.

 

og

 

55. plassen = IDA AMALIE UNJEM
Statoilboller med en twist.
Tangzhong-metoden.

 

 

Ja så banker høste snart på døren og det reklameres for herlige og flotte høstjakker.
Jeg har jakker i fleng som jeg ikke klarer slite ut med det første – så her tror jeg ikke det blir noen NY jakke denne høsten 😀

 

Bollene Ida Amalie Unjem har oppskrift på, ligner veldig på min vanlige bolledeig…..
Tangzhong-metoden tar boller til nye høyder….
Hmmmmm kanskje jeg må prøve det en dag…. om jeg husker på det den dagen jeg vil bake boller 😀

 

 

 

#nestenpåtoppenogmidtpå #bloggtoppen #blogglistatopphundre #bloggere #toppblogg

8 kommentarer
    1. Det er sjelden jeg baker….Men de statoilbollene er jo gode. Fikk jammen lyst på det nå. Men tror jeg skal stå over. Var i bursdagsselskap i går, så fikk min skjerv av kakespising for denne uka 😀
      Fineste søndagen til deg ♥ Klem ♥

      1. Ja de er gode de bollene 🙂 Jeg har fortsatt noen fra sist baking, i frysen, så jeg får vente litt med å bake nytt :_D klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg