tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Enda en dag er på trappene – og det er valg-uke!
Jeg har forhåndsstemt – så da er det bare å vente å se hva som skjer da…
Jeg har i allefall gjort det JEG kan – stemt på det JEG føler er rett nok.

Ellers er det kaffe og havregryn til frukost, hunden Leia ligger og brummer i godstolen til mor, over alle lyder ute som hun hører… og god morgen Norge surrer på TV.

Ute pisker regnet mot vinduet og trĂŚrne ligger vendt mot nord i vinden.
En liten høststorm?
Ikke storm, men mer vind enn vi har vĂŚrt vant til pĂĽ lang tid.
For sommeren kan vi ikke klage noe på, ikke på mine kanter i allefall…
Herligere sommer skal man lete lenge etter, spør du meg 😀

Høsten er jo her uansett, og da er det sü forskjellig som kan komme susende.

 

LØP OG STEM!

 

Høsten er her – det er bare å omfavne 🙂

 

 

 

Plass nr. 50  =  MATHOLCK

 

Plass nr. 71  =  LINDA

 

Plass nr. 97  =  VESTFROKEN

 

 

~¨~  LAG DEG EN FIN FIN DAG  ~¨~

 

 

 

 

#lagdegenfindag #tirsdag #godmorgenNorge #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #høstenerher #løpogstem

8 kommentarer
    1. Jeg skulle gjort det ogsĂĽ. Stemme, men verden gĂĽr fortsatt rundt meg og derfor jeg fĂĽr det ikke til i ĂĽr.
      Ha en fin dag til deg ogsĂĽ:)

    2. sü koselig bilde du viser i dag da :=) her i heimen har vi alle stemt ,veldig greit ü slippe kødannelse selve valgdagen ,mer für vi ikke gjort nü .
      Litt regnet det da jeg stod opp men nü er det opplett ,skal ikke regne noe sÌrlig pü dagen i dag og vimpelen henger rett ned ,jeg skal benytte dagen til ü plante den nye busken min og sette noen vürløk for i morgen skal det regne ,torsdag ogsü :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg