tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Slik er det om kvelden når det er mørkt ute og det tennes lys inne…

Lørdager og søndager har de ikke sending med God morgen Norge!
Jeg synes de kunne ha det 😀
Rotere på det å ha fri i helgene – slik som mange andre gjør…
Hihihi  men men… jeg overlever UTEN god morgen Norge i helgene altså…

I stedet gløtter jeg på TV3 og der er de i gang, som årene før, med
dramafilmer som omhandler julen og tiden før jul, kjærlighet og lykke og ulykke og mirakler..
Og jeg vet om mange som IKKE liker denne formen for filmer, og spesielt ikke de som omhandler julen…
Søtsuppe og tragedie, gledelig jul og glitter og…
Mye også fordi de ikke liker jula i seg selv.
Jeg for min del synes filmene er koselige 🙂
Så disse juledrama-filmene kommer jeg nok til å gløtte på i ny og nè 🙂
Ser du på slike filmer?

Jeg liker jula!
Og jeg liker romantiske julefilmer 😀

 

 

 

Plass nr. 50 =  KARIENGESVIK

 

Plass nr. 71 =  JESSICAENERBERG

 

Plass nr. 97 =  BforB

 

 

 

 

GOD LØRDAG OG GOD HELG!

 

 

 

#godmorgenNorge #tankespinninnidagen #nærmersegjul #november #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #topphundrebloggere #blogglistentopphundre

10 kommentarer

Siste innlegg