tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Koronatesten var negativ – noe jeg egentlig regnet med…
Etter ei fantastisk helg i Oslo og man kommer hjem, så må man ta en test.
Ikke?
Jeg gjør det for å være sikker på at jeg ikke tar med smitte når jeg skal besøke min mor som ikke er sprek lenger. Hun hadde nok ikke tålt dette viruset.
Og det er jo greit når testen er negativ – da kan jeg gå runden med hunden, innom og si HEI!
Vaksinert fra topp til tå er jeg også… men den beskytter ikke helt slik man tror, og testene er greie.
Jeg har tester liggende, kjøpt på apoteket, i tilfelle rottefelle..

 

 

 

Er det vinter hos deg?
Det er kanskje vinter over hele linjen akkurat nå…fra nord til sør og fra øst til vest 🙂

Det er i allefall lenge siden – etter hva jeg kan huske – at vinteren har kommet slik og ligget så lenge som den har gjort denne gangen. Stabilt kaldt og fint!
Og så vakkert det er da – selv om det er KALDT!
Snøen lyser opp og gjør mørketiden kortere for de som IKKE er glad i denne tiden.

 

Også tenker jeg; skal vi pynte ute med lys… eller blir det så dyrt at vi må sitte i mørket fremover?
Strømprisen!
Hva i alle dager er det Norge driver med?
Det er klart Norge har råa til å dekke dette fra statens side..
Det er skammelig!
Vi er et rikt land som nå lar folket fryse for de har ikke råa til å sette på verken lys eller varme.
Regler meg her og regler meg der… vi blir pålagt noe nytt hele tiden. Forbud og påbud…

Jeg har pyntet ute med lys!
Og Norge har NOK strøm bare vi ikke selger alt ut av landet…
Vi må beholde industrien i Norge og ikke selge alt UT.

 

 

 

Plass nr. 50 = FRUENSVILJE

 

Plass nr. 71 = JESSICAENERBERG

 

Plass nr. 97 = NATHELESS

 

 

Lag deg en fin ny dag i desember 🙂

 

 

#tankespinninnidagen #desember #korona #koronatest #vinter #snø #strømpriser #bloggeretopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #topphundreblogger #blogglistentopphundre

10 kommentarer
    1. Vi har sånn ca 1 cm med snø, der snøen ligger – ha ha.. Men på fredag er det meldt mildt igjen, så da forsvinner den lille cm og så blir det bare sånn ekkelt vær ute igjen – da er det bedre med stabilt på minus 5 liksom :/

      Stømprisene er helt tragiske! Handelen skal de sørge for at holder seg i Norge (les: stengte grenser i hytt og gevær), men strømmen, den skal ut fortere enn svint! Makan til idioti.

      1. Det er så uforståelig som det kan bli med denne politikken rett og slett 🙁 grrrrrrr!!!!!
        Gode ønsker for dagene i desember 🙂 klem

    2. Her er det vinter og rottekaldt…..! Jeg fyrer alt jeg kan – også med strøm – spent på den regninga…..! Godt at du fikk en koselig Oslo-tur og en negativ koronatest! Vi dropper Oslo i denne omgang – nå er det jo mer nedstenging også! Får se hva vi finner på isteden! Godeste klemmer til deg <3

      1. Ja vi dro i grevens tid for å si det slik – og jeg er glad i rakk det <3 Det var så koselig å være hos yngste sønn og kjæreste og få en fin tur sammen med C 😀 klem

    3. Helt enig, og nå er det mildere, så da blir strømmen billigere også. Her i huset sparer vi det vi kan, for jeg har en påpassende mann 😂
      Redd for at snøen forsvinner neste uke, det er meldt regn 🙄 God klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg