tilbake til byen…

OSLO

Endelig er jeg tilbake!
Etter hele TO år…
Jeg skulle på tur før påske 2020 – men alle vet hva som skjedde første delen av 2020 og som fortsatt henger ved… korona..
Siste gangen jeg var i Oslo – var da jeg besøkte mi gode venninne Laila – og var i hennes mors begravelse – i Aurskog.
Da var jeg innom min sønn og kjæreste i Oslo også.

Det er rart dette, med alt som skjer i fra vi skal noe og vi ikke KAN og til vi kan igjen…
Tiden imellom..

Men så er jeg her igjen – jeg og C denne gangen 🙂

 

 

Det er desember og det nærmer seg jul og det er så flott pyntet.

Her er Oslo sett fra min side:

 

 

 

God mandag!

Takk for nå, Oslo!

Til neste gang 🤗

 

#oslo #desember #julemånen #reise #tilbaketilbyen #åreiseigjen #roseslottet #Vigelandsparken #karljohan #julemarked #Akerselva #skrik #ingensteds #Ekebergparken

14 kommentarer
    1. Så mange flotte, fine og morsomme bilder! Er noen år siden sist jeg var i Oslo, så takk for at jeg fikk være med på bildekavalkaden! 😀

    2. Jammen fikk du med deg masse forskjellig! Her var det mange lekre bilder! Spent på om det blir noen Oslo-tur på oss nå…. syns det begynner å dra seg til med drøyt mye smitte….! Fillern au…. takk for titten – og gooood klem <3

    3. Det er ikke alt her jeg har sett før. Motivene over bildet av monolitten var ukjente for meg. Flott at du fikk tatt en tur igjen, men leit at smitten stadig blomstrer opp igjen rundt omkring. Håper vi kan treffes neste gang du er i byen.😊

      1. Det var besøket til ROSESLOTTET ved Frognerseteren de bildene 🙂 Vel verdt et besøk, men det var veldig kaldt der oppe! Ja neste gang lager vi avtale og treffes 😀 klem

      1. En travel men herlig langweekend blei dette – med feiring av yngste sønnen min sin bursdag lørdagen og treff av venninne 🙂 Det var godt å være tilbake i byen 🙂

      1. Ja dette blei sightseeing deluxe og litt for travelg og sovnet tidlig hver kveld på hotellrommet… siste kvelden sovnet jeg før jeg rakk badet :_D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg