tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Hva er markedsverdien din som voksen kvinne?

KVINNE, KJENN DIN MARKEDSVERDI!

 

Kjenner du DIN markedsverdi?

Ja noe skal det være hele tiden… og nå er det dette…

Jeg er passert 50 ung..
Og føler meg som en super voksen kvinne med mye lærdom fra livet så langt 🙂
Jeg stusser ikke mye over hva min markedsverdi er, bare sĂĽ det er sagt.
Jeg er bra nok som jeg er, selv om jeg til tider sliter med tanker som sier det motsatte.
Men en markedsverdi ?

 

Jeg er så mye verdt at den ikke kan måles på markedet 😀 !!!!

 

 

 

Vi mü løfte oss selv opp og framsnakke oss selv!
Glede oss over dagen og ikke tenke på enden…

(ord av Mia Gundersen fra gĂĽrsdagens God morgen Norge)

 

 

Plass nr. 50 =  UTIFRILUFT

 

Plass nr. 71 =  LAILAS MAT

 

Plass nr. 97 =  WENCHE LARSEN

 

 

Lag deg en fin desemberdag

 

#markedsverdisomvoksenkvinne #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #topphundreblogger #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #løfteossopp #framsnakke #markedsverdi #godmorgenNorge #desember #miagundersen

10 kommentarer

Siste innlegg