tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Flørter du på arbeidsplassen din?
Hvor går grensene der da?
Obs… noen blinket til meg… hva mente han/hun med det..
Jeg ser deg!
Ja det er positivt at noen ser deg, men flørte… hvor går grensene.

Jeg vet om de som ikke tåler slikt.
Som er kontrollerende og sjalu.
Vet de at det flørtes på jobben, ja da har man det gående da…alarmen har gått…

Eller skal man ikke bry seg..
Bare flørte i vei

Ligger det i nordmenns natur ?

“wow så fin du er i dag”

Hvordan tar man det?

Som flørt eller bare som et flott kompliment

Man må i allefall kunne gi positive kompliment når man mener det 🙂
Men det er vel ikke flørt?

Et smil av noen … skal man tolke det eller skal man smile tilbake og gå videre.
Et smil forlenger dagen og gjør deg glad!

Smil til verden og verden smiler tilbake!

Flørte på jobb?
Hmmm…

 


Og  når blogglista  ikke er oppdatert… da blir det slik i dag 🙂
(selv om det egentlig ikke blir helt rett, da også disse bloggerne helt sikkert har andre plasseringer i dag…)
Eller er den oppdatert?? hmmm

 

Plass nr. 14 =  JANNE NORDVANG

 

Plass nr. 69 =  LENALYKKE

 

Plass nr. 89 =  STAVANGERINMYHEART

 

STÅ DEG VEL OG LAG DEG EN FIN DAG

 

 

#flørtepåjobben #tankespinninnidagen #plassnummer14 #plassnummer69 #plassnummer89 #bloggeretopphundre #topphundrebloggere #blogglistentopphundre

 

 

10 kommentarer
    1. God morgen ♥
      Jeg undret meg litt på topplista jeg også. Ligger på samme plassen som i går. Men glemte å sjekke sidevisningene.
      Flørte på jobben ja. Ikke lett å si hvor grensen går, og hva som faktisk er flørt eller bare hyggelig kompliment. Men vi er alle mye gladere når vi får positiv oppmerksomhet. Jeg hadde en jobb hvor det var en jeg flørtet med. Eller var det bare at vi hadde skikkelig god kjemi? Han er i alle fall i dag en av mine aller beste kompiser. For selv om vi flørtet, så var det aldri sånn at det var naturlig å være noe mer enn venner, selv om vi var single begge to. Vi har reist på turer og overnattinger sammen, men aldri vært i nærheten av noe mer enn vennskap.
      Ha en skikkelig fin 14. desember ♥ Klemmer ♥

    2. Det er lenge siden jeg slutta å flørte, for når jeg har funnet en å flørte med hjemme, da trenger jeg ikke det ute 😉

      Men det er godt å flørte litt. Få og gi oppmerksomhet som flørt, eller bare fordi det som sies er sant, godt det. 😀

      God klem <3

      1. hehehe ikke sant… De tok opp dette i God morgen Norge i dag – og de tenkte også litt på det kollegiale… med flørting med de ansatte 🙂 Koselig å flørte med beboerne 😀 !!

    3. Her mener jeg det står og faller på de respektive flirternes sosiale antenner; Hva passer seg i settingen, hvor går balansen i hht hva mottakeren er komfortabel med/er med på, osv.
      Komplimenter er jeg i utgangspunktet alltid positiv til 😉

    4. Hmmm – flørting, ja kanskje innimellom – komplimenter, ja de er det noen av! Tror man trenger litt av hvert på en hektisk arbeidsplass for å ha det litt moro! Sålenge det ikke legges mer i det, så er det jo ikke farlig! Syns jeg….. god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg