tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Botox!
I gĂĽr og i dag (reprise) pĂĽ nyhetene
Midt inn i frukosten og kaffekoppen – botox-behandling

Er det forsvarlig?
Skjønnhetsbehandling?
Vet man at de som utfører dette er utdannet og kompetente

Er det noe vi alle skulle ta oss rĂĽd til?
Ta oss litt botox av og til – på samme måte som frisør og farging av øyenbryn..
Ta et stikk i samme slengen…

Hmmm
om jeg hadde gjort det den ene gange… da måtte jeg vedlikeholde det resten av livet?
For om ikke hadde det virkelig begynt ĂĽ henge bĂĽde her og der?
Hmmm

Nei –
kanskje jeg tar en slik Lòreal ansiktsmaske hjemme på badet, istedenfor – da føler jeg meg litt NY en stund 😀

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 38 = CATHRINERUTH
Plass nr. 60 =APECALYPSO
Plass nr. 86 = ELINEREDDERVERDENLITT

 

Det er lørdag og helg!
Botox eller ikke – vi lever her og nå og er BRA NOK!

 

STÅ DEG VEL

8 kommentarer
    1. Det morsomste med botox, er for meg at min mamma tar det!!!!Men hun tar det ikke for ĂĽ fĂĽ stram hud, men for en sykdom. Halve ansiktet fĂĽr botox hver tredje mĂĽned, og ingen ser forskjell pĂĽ hvilken side hun har tatt det???? Vi ler mye av det. Det lammer muskler, men jeg kan ikke se noen virkning pĂĽ de rynkene hennes???? Nei, jeg er glad jeg er som jeg er. Med smilerynker og det hele! Klem:)

    2. Ikke noe botox pĂĽ meg, heller ikke andre ting.
      For det første synes jeg det er fint at vi eldes naturlig, og det er det som er vakkert.
      For det andre, koster det penger, som jeg heller bruker på annet 😉🙂 God lørdag! Klem 🥰

      1. Enig med deg 🙂 Jeg farger øyenbryn – det er viktig for meg – og det gir farge og uttrykk til ansiktet som er fint 🙂 God mandag til deg 🙂

    3. Botox synes jeg høres skummelt ut, sĂĽ nei takk. Da er det bedre ĂĽ skjĂŚre bort litt overflødig hud… 😀
      Ha en bra nok lørdag! 🙂

    4. Never ever noe botox her vaffal….! Hmmm – ikke sĂĽ lurt ĂĽ begynne med det vel?????? SĂĽ – fĂĽr bare kule loppa og se ut som jeg gjør! Kos deg med kvelden, vennen <3 klem (og du – fiiiiiineste bilder altsĂĽ)!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg