tankespinn inn i dagen..

 

 

 

 

God morgen Norge!

Lurer du pĂĽ om noen rundt deg er spion?
Det blir bare værre og værre…
Urolighetene
Hemmeligheter stjeles?
Hvem spionerer
Spion!
Droner…

Krig..

Det er skumle og farlige tider vi lever i – og det er trist at det har blitt slik

 

 

Reklame – jeg henger meg ikke opp i det jeg… overser den glatt!
Kaster reklameblad uten å studere de – tilbud her og tilbud der… nei. dette stresser meg bare og jeg legger det glatt fra meg
Og reklame pĂĽ TV er bare slitsomt
Og på kino… så kjedelig med evigheter av reklamesnutter
Jeg tror IKKE jeg blir påvirket… men kanskje i det lange løp så blir jeg det allikevel?
Blir du?

 

OgsĂĽ er det HALLOWEEN
Jeg har aldri feiret denne dagen
Det er for amerikansk… men nå har det jammen meg blitt norsk også
Feirer du?

Woooohoooooo!

🎃

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Cathrineruth
Plass nr. 58 = Frkfrontend
Plass nr. 86 = Annebe

 

 

 

Lag deg en fin dag og ei flotters siste helg i oktober

 

 

#tankespinninnidagen

15 kommentarer
    1. For ü vÌre helt Ìrlig prøver jeg ü lukke øyne og ører for all elendigheta i verden..blir bare frustrert, sint og lei..og det er energier jeg ikke vil ha.
      Men Halloween elsker jeg, sjøl om jeg ikke blir å feire så mye i år 🎃
      Ha en riktig flottersfin lørdag 🥰

    2. Penger er vel det alt dreier seg om..Men jeg vet ikke om det er verre nå enn før. Før i tiden var det jo krig og herjinger overalt. Nå er det annen type uro. Fred blir det nok aldri. Det er penger i krig også. Det er de som tjener på krigen og avhengig av land trenger utstyr. Jeg ser på foræderen, hvor lett vi manipuleres. Hvis jeg hadde hatt en venn som var med der og lurte meg, ville jeg aldri stolt på vedkommende igjen, selv om jeg visste det var et spill. 😃god helg

      1. Ja det spillet “ForrĂŚderen” det er godt spilt av de som er det! Spennende og interessant synes jeg. Psykologisk spill… men forferdelig….
        God mandag til deg 🙂

    3. Jeg er motsatt, elsker slik reklameblader og hiver meg over dem….Se om det er noe nytt som frister..
      Men blir med titten som regel og gĂĽr i papirdunken..Men synes det er spennende..Jeg elsker jo ukeblader ogsĂĽ, og bruker dessverre noen kroner pĂĽ det. Men slapper av med ĂĽ titte gjennom et blad..Da finner jeg roen!
      Men reklame pĂĽ TV og kino er bare kjedelig…Det orker man ikke! Klem og fin dag…

    4. Feirer ikke Halloween. Har kun gjort det EN gang. Som voksen. Jeg orker ikke å ta inn over meg alt med krig og uro. Jeg får ikke gjort noe med det, og da orker jeg ikke gå rundt å være redd. Jeg skulle ønske jeg kunne bidra med noe, for å få en slutt på det. Da skulle jeg tatt det mer inn over meg.. 😮 Grusomt helt klart. Det er det jeg kan si.

    5. Jeg syntes det var morsomt med Halloween da jentene mine var små. Mye moro for de som er små eller unge enda, ser jeg. Min yngste datter har vunnet førstepremie for beste kostyme på et sted to år på rad, og jeg er spent på hvordan hun gjør det i år 😀 Jeg skal ta på heksehatten, om noen ringer på og vil ha godteri. Er jo gøy for ungene dette 🙂

      Jeg “feider ut” nĂĽr det dukker opp reklamer pĂĽ skjermen, men fĂĽr sikkert med meg noe likevel… 🙂

    6. Det som er trist er at mennesker fra Russland som bor i Norge kan bli mistenkeliggjort uten grunn. 😔
      Jeg lar meg nok stadig vekk friste av reklamer, men det er veldig ofte noe som har med garn og mønster å gjøre.🧶🙈
      Men pĂĽ TV og kino er det bare irriterende.
      Halloween feirer vi ikke lenger, men når ungene har bodd hjemme har vi feiret litt siden de har syntes det var gøy.🎃
      Kos deg!🤗

      1. Ja… man vet ikke hvem som er hva lenger snart… Reklamen sniker seg inn under huden ubevisst….

        Lag deg en fin mandag 🙂

    7. Ja, det er skumle tider – liker det ikke…. men prøver ĂĽ ikke overtenke! Reklame bryr jeg meg ikke sĂĽ mye om – med mindre det er noe jeg trenger veldig…. da sjekker jeg alt om jeg kan fĂĽ noen prosenter! Jeg feirer ikke Halloween pĂĽ noen mĂĽte, men jeg syns det er kos ĂĽ fĂĽ noen smĂĽ skumlinger pĂĽ døra! Klem <3

      1. hahaha ja vi var borte lørdagskvelden og jeg tror ikke det var noen skumlinger i vår gate 😀
        Jeg handler ikke inn noe godis heller… sĂĽ da hadde det blitt epler pĂĽ de som evt kom og ringte pĂĽ :_D !!!!

        God mandag til deg :_) klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg