tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

Det er frost ute.. Akkurat i skrivende stund, er det pluss 1 grader
Det glitret i veien nĂ„ – sĂ„ det er nok glatt ute

Heldigvis er jeg inne, med varmepumpe susende. Og blir det kaldere – ja da fyrer jeg med ved.

Det er fredag og akkurat i dag har det havnet pÄ fredag den 13.
Tallet 13 er jo et ulykkestall
Jeg er ikke overtroisk
 joda litt – om jeg ser en svart katt lþper over veien

Men ellers, nei

Er du overtroisk?
UnngÄr kummlokk, gÄ under stier og ellers bare blir forfulgt av ulykker akkurat denne dagen?

Lisa Marie Presley er dĂžd – 54 Ă„ gammel – ingen alder det

Det kom pÄ nyhetene nÄ
Hun er datteren til Elvis Aron Presley
Jeg har vokst opp med musikken til Elvis – sett alt som har vĂŠrt sendt pĂ„ TV fra jeg var ganske liten – alle filmer og show
 Jeg har en bror som er stor Elvis-fĂ n.
Jeg hadde plakat av han, Elvis,  pĂ„ soverommet mitt 😀
En flott kar!
Og musikken hÞrer jeg pÄ av og til ennÄ. Den lever i beste velgÄende den.

Det er tÞft ute i verden nÄ
BĂ„de i utland og innland
Mye skjer

PĂ„ arbeidsfronten er det mange som merker det

Oppsigelser
Alt blir dyrere
Kjenner selv at jeg blir stresset – hvordan skal det gĂ„
Det er mye penger som flyter rundt – mange har stor gjeld – hus og bil
Noen kommer til Ă„ miste jobbene sine

Mens andre steder roper de etter Ä fÄ ansatte inn?
Sykehusene


Strþmprisen – stþtten

Renta


 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 35 = Beonite
Plass nr. 57 = Heidirosander
Plass nr. 85 = Ingridsmiracles

 

 

Hva skjedde denne dato Ă„rene fĂžr?
Klikk i linkene nedenfor sÄ fÄr du se!

 

13. januar 2016 – PĂ„ tur

 

13. januar 2017 – Ordtak/sitat

 

13. januar 2018 – Bloggvenner – var muligens 13. januar 🙂

 

13. januar 2019 – ingen innlegg for deling

 

13. januar 2020 – Mens det stormer rundt oss

 

13. januar 2021 – Hvitt og blĂ„tt – Ă„ lage seg en vakker dag

 

13. januar 2022 – Noen vokter porten

 

 

 

SĂ„ synes jeg plutselig det var rart Ă„ skrive 2023
Er det virkelig det – 2023?

Jepsipepsi!

Det nye Ă„ret er i siget – og jeg Ăžnsker deg en vakker fredag den 13!

 

StÄ deg vel

 

7 kommentarer
    1. Helt utrolig eegentlig at vi skriver 2023.
      Nei, jeg er ikke overtroisk, sĂ„ jeg tar det helt med ro, men kan si at den svarte katten mĂ„ vi unngĂ„ sĂ„ den ikke gĂ„r over veien, eller ikke gĂ„ under stiger osv. Men mest for tull, og gĂ„ under stiger er jo dumt Ă„ gjĂžre uansett. 😉
      Nydelige bilder! <3 God fredagskveld. Klem

      1. Ja jeg har gĂ„tt under noen stiger… hmmmm men kumlokk kjenner jeg er skummelt… tar meg i det om jeg trĂ„kker pĂ„ de… kjenner fĂžlelsen av Ă„ falle gjennom 😀

    2. Fredag den 13. har gĂ„tt bra her…. men det er det med svarte katter, ikke gĂ„ under stiger, og ikke trĂ„kke pĂ„ kumlokk… jeg gjĂžr ALDRI det…..! Det skjer altfor mye i verden nĂ„ – og det blir etterhvert altfor tĂžft Ăžkonomisk. Jeg kjenner veldig pĂ„ stresset – jeg skal jo tross alt klare det lissom…! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg