noen vokter porten..

UTETID
OG NOEN STÅR VAKT

En tur til Golleneset fyr – og Gyda har fart stille over bygda her ute 🙂
Det har nesten vært litt unormalt stille – i forhold til det som har blitt meldt, og jeg tror det har noe med vindretningen å gjøre…
For andre steder er det mye vèr – vind, regn og ras og oversvømmelser…

 

Jeg vet at de ikke er farlige disse utegangerne – men de er jo litt skumle når de kommer rett mot meg og hunden Leia – som om de vokter porten 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En fin ny tur i dag, for hund og menneske 🙂

 

 

#gollenesetfyr #fintur #hundenLeia #himmeloghav #gyda #stilleogrolig #tungsjø #derbårabryt #uteganger #sau #selfie

12 kommentarer
    1. Godt at ho Gyda var snill med bygda, for hun har visst herja godt andre steder.
      Fine disse raggete godklumpene med majestetiske horn, men kanskje greit å ikke snu baken til dem. Det gjorde jeg nemlig en gang, og huff for et blåmerke jeg fikk 😱

      1. Og jeg snakket litt for høyt om stillheten til Gyda… hun kom i natt og slo til skikkelig… fy det er skummelt og ekkelt… men over for denne gangen 😀
        De sauene med de flotte horna er majestetiske rett og slett 😀 HUff da! Ja man skal ikke snu ryggen til slike 😀

    2. Så godt at Gyda har vært stille for dere, det er godt 🙏

      Skjønner godt at du syns det er litt ekkelt når de der kommer mot deg, jeg hadde nok rygga et skritt eller 5 jeg😊

      Ha en fin fortsatt stille kveld❤

      1. Jeg snakket visst litt for høyt om stillheten…. i natt small Gyda til og det var ubehagelig ekkelt rett og slett… men det har gått bra 😀

      1. Hehehe joda jeg snakket visst litt for høyt om det å ligge i lè for vinden – i natt small Gyda til. Skummelt. Men gjekk bra 🙂

    3. Hadde tenkt å si “godt dere slapp unna ho Gyda”..men ser av kommentarene over at deeet stemte ikke helt likevel. Så da sier jeg i stedet “nydelige bilder” og “godt det er over nå, da” <3

      1. hehehe ja jeg trodde helt ærlig at denne gangen gjekk vi klar vinden og Gyda, men i nattens mulm og mørke dukket hun opp gitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg