tankespinn inn i dagen

 

God morgen Norge!

Hvorfor blogger jeg?
Ja du kan så spør

Dette blei en plattform der jeg fikk muligheten til ĂĄ dele mine dikt
Det var min første tanke med blogg,
da jeg startet som “ETDIKTOMDAGEN”   27. mai 2015

Dikt var det jeg ville dele her inne.
Dikt – tanker – og bilder til
Jeg er glad i tanker som surrer og blir til små eller større dikt 
Dikt gir meg mye
Og det har blitt mange dikt gjennom åra – fra 2015 til i dag
Men, det blei andre sider ĂĄ fokusere pĂĄ ogsĂĄ

Som dette med diagnoser
Fjellturer og andre turer

Det har blitt viktig for meg, å blogge…
Dele..
Hvorfor dele?
Nja, si det…
Jeg har delt livet med hunden Leia og med katten Mr Sniff

Og ellers mye mye mer

Så blei bloggen mer enn “bare” dikt og bilder… og jeg spurte Blogg.no om jeg kunne skifte navn, og jeg så gjorde
METTEJOSTEINSDATTER.BLOGG.NO
blei mitt nye navn
Og jeg trives med akkurat det navnet  – det rommer så mye mer liksom – og det er jo meg!

Jeg har truffet mange jeg holder av den dag i dag, fra bloggverden,  osv…
Blogg har blitt en del av meg
Det ĂĄ fotografere, dele bilder og ord
Lese andre sine blogg-innlegg – engasjere og bli engasjert

Kanskje har det ogsĂĄ blitt en jobb ĂĄ gĂĄ til hver eneste dag, nĂĄr jeg ikke er i annen jobb pga helse
Vi trenger ĂĄ ha noe ĂĄ gĂĄ til
Om det er jobb eller andre ting

Jeg er takknemlig for denne blogg-verden og alle lesere i og utenfor 🙂
Jeg blogger enn sĂĄ lenge, fordi jeg trives med det!
Tusen takk for at DU er med pĂĄ ĂĄ drive hjula i min blogg og andres blogger
Du som leser er viktig!

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 89 = Apecalypso

Plass nr. 11 = Kretahalvorsen

Plass nr. 39 = Cathrineruth

 

STĂ… DEG VEL DER UTE

6 kommentarer
    1. God formiddag, ja da skønner jeg..For deg så er det nesten en arbeidsdag. Noe å gå til.
      ForstĂĄr…
      For du deler utrolig mye fint og alt det tar tid, jeg tenker hvordan rekker du ĂĄ skrive sĂĄ mye..

      Men jeg forstĂĄr, det er arbeidsdagen..Jeg er jo pĂĄ jobb 8 timer og gĂĄr til og fra og det tar 3 timer sĂĄ dagen blir borte for
      meg veldig ofte..Klemmer…

      1. Du Solveig, er bare et unikum nĂĄr det gjelder dette med ĂĄ gĂĄ til og fra jobb. Du gĂĄr pĂĄ! Og det er imponerende rett og slett! Ja dagene mine er forskjellige, med litt trening og mye hvile… og tankene flyr. Jeg kan lage et innlegg dagen før som jeg deler dagen etter osv… Dette er jeg glad jeg har ĂĄ komme til. Lese og skrive – fogografere og være i naturen. Det er det jeg klarer pĂĄ en mĂĄte 🙂 klems

    2. Et flott innlegg….. det er jo derfor jeg blogger ogsĂĄ…. for ĂĄ dele med andre! NĂĄ som jeg er aleine, er det enda mer viktig ĂĄ ha noen ĂĄ dele med! Jeg er sĂĄ glad for gode venner som jeg har fĂĄtt her inne – og vi fortsetter, Mette – sĂĄlenge det er moro og gir oss noe! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg