tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Lørdag morgen og ute blüüüüüser det.
Etter en kveldsvakt er man litt slik trett og ør i hodet..
Men det gode er jo at man für fri lørdags kvelden da.
Dette turnuslivet…
Jeg drømmer om andre tider nü.
Kanskje en 8-16 jobb og fri hver helg.
Det hadde vĂŚrt noe.
Og jeg snuser her og der og prøver følge med om noe skulle dukke opp.
Legesekretær/helsesekretær – savner min “gamle” utdanning 🙂

 

 

Plass nr. 50  =  SILJE BJØRNSTAD

 

 

Plass nr. 71  =  HANNEHOME

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN FIN LØRDAG!

 

 

 

#godmorgenNorge #plassnummer50 #plassnummer71 #topplisten #blogglisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #tankespinninnidagen

8 kommentarer
    1. Det er deilig med fri hver helg – helt klart. Man blir ikke yngre med ĂĽrene heller og det mĂĽ jo ta pĂĽ ĂĽ snu døgnet hit og dit! Fin dag videre. Klem.

      1. Ja nĂĽ jobber jeg “bare” dagvakter og kveldsvakter – men kunne tenkte meg fri hver helg rett og slett 🙂 Vi fĂĽr se – kanskje de trenger en legesekretĂŚr en plass etter hvert 😀

    2. Det er godt med fri i helgene. Skjønner du kan ønske deg en slik tilvÌrelse. Blir ønsket sterkt nok hüper jeg du finner en jobb du vil trives godt med :).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg