tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Tankene flyr…
Siste dagen i februar.
Jeg klarer Ìrligtalt ikke følge med nesten..
Dette gĂĽr fykende fort..
Men men jeg klamrer meg fast og blir med i dagen så godt jeg kan 🙂

Tankene går tilbake i tid…
I fjor var det skuddår… 29 dager i februar..

 

 

HER

 

HER

 

og

 

HER

 

er innlegg fra fjorårets februar-slutt 🙂

 

Siste dagen i februar 2020 kom med snø… nå er det milde vinder ute og hestehoven har dukket opp.

Vürfølelse pü sunnmøre!

 

 

Plass nr. 50 =  ISABELLE ERIKSEN

 

Plass nr. 71 =  ADALSJENTA

 

 

 

LAG DEG EN GOD SØNDAG DER DU ER!

 

Nå er det VELKOMMEN MARS like rundt hjørnet 😀

 

 

 

#plassnummer50 #sistedagenifebruar #søndag #tankespinninnidagen #plassnummer71 #blogglistentopphundre #topplisten #bloggeretopphundre #blogg #bloggere #bloggtoppen

8 kommentarer
    1. I fjor var en HELT annen tid, tenk pĂĽ det! 🙂 Ikke blitt Corona ennĂĽ. Og kanskje til neste ĂĽr sier vi: Husker du i fjor, da var det corona… Og sĂĽ er det ikke det mer 😉 Her skal jeg pĂĽ tur med Kari, det blir kos 🙂 klemmer <3

    2. Herlig – denne mĂĽneden har gĂĽtt fort…januar var litt lang synes jeg…Men februar fløy avgĂĽrde! Mars er velkommen! Klem og fin dag..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg