tankespinn inn i dagen..

 

God morgen Norge!

 

NĂ„r man mĂžter veggen

Trening – som er en stor del av livet – og plutselig stopper det opp.
Kroppen sier stopp!
Orker ikke kjÞringen pÄ 15 minutter tur og retur for Ä mÞte opp pÄ en time klokka 20.00.
Orker ikke – kroppen sier stopp!

Jeg har det slik nÄ.
Har vÊrt pÄ EN yogatime pÄ 14 dager
 ish

Vil prĂžve trene hjemme
 noe jeg vet ikke er helt lurt for meg – for jeg fĂ„r det ikke til.
Men, jeg trener jo hver dag uansett – med turgĂ„ing i fjell og fjĂžre

SÄ fÄr jeg ta litt styrke langs med


NÄr kroppen sier stopp, da mÄ man lytte til den.
Det kan bli FOR MYE ogsÄ.

Men turene mine lever videre.
Hþyt og lavt med turvennen #hundenLeia 🙂

Og jeg er i gang med Ä lage et ukesprogram med en til flere Þvelser hver dag,  med innspill av planke, sideplanke, balanse og armhevinger kombinert innen for yogaÞvelser.

 

Det er en tid for alt!

 

 

Plass nr. 50  =   FOR SWINGENDE

 

 

Plass nr. 71  =  FRUENSVILJE

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

 

#mÞterveggen #tankespinninnidagen #topplisten #plassnummer50  #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #plassnummer71  #bloggere #blogglisten #stÄdegvel

10 kommentarer
    1. God morgen til deg…HĂ„per det gĂ„r bedre etterhvert! Her er jo alt stengt ned!
      Du fĂ„r vĂŠre lur og finne gode mĂ„ter Ă„ trene pĂ„..Dette klarer du 🙂 God klem.

      1. Tusen takk! Ja jeg har laget meg en plan jeg vil gĂ„ etter 😀 Skal ta bilde av den og legge ut en dag 🙂 Av og til kan det bli for mye kjĂžring for Ă„ rekke trening. NĂ„r man kan trene hjemme og pluss at turene gir mye god trening.

        Lag deg en god sþndag 🙂 klem

    2. Det re veldig lurt at du gÄr tur. Ta den treningen du fÞler gir energi og smertelindring, og ikke den som tapper deg <3 God klem <3

    3. Åh, sĂ„ leit at det har stoppet litt opp for deg, men du er lur som lytter til kroppen, og “skrur ned” tempoet litt ♄
      Jeg har selv slitt fryktelig de siste mÄnedene, men nÄ merker jeg at det begynner Ä gÄ fremover igjen.
      Godt du har de fine turene med den nydelige Leia ♄♄♄
      Nyt helgen sĂ„ godt du kan ♄ Jeg sender varme tanker og gode klemmer ♄

      1. Tusen takk :_) Ja jeg mĂ„ roe ned litt – det blei for mye kjĂžring plutselig 🙂 Men jeg trener hjemme <3 Det gĂ„r det – nĂ„r man legger en plan for det. Det som er vanskelig er Ă„ vedlikeholde den planen over lang tid. Men jeg prĂžver 😀

        Lag deg en fin sĂžndag gode du <3 klem

    4. Ja, det er en tid for alt – noen ganger er det stopp! Jeg er skikkelig dĂ„rlig pĂ„ Ă„ lytte til kroppen….. brenner nok altfor mye pĂ„…. det hender derfor det kommer en brĂ„stopp dessverre…… jeg syns du er god! klemmer <3

      1. Her blei det en brĂ„stopp rett og slett…. og det har nok med Ă„rstiden og jojokjĂžring pĂ„ dĂ„rlig ver og vĂ„rslapphet og….. jeg blei rett og slett sliten av Ă„ kjĂžre sĂ„ mye – sĂ„ nĂ„ blir det fokus hjemme 🙂 Trening mĂ„ til uansett :-D!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg