tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Jeg så plutselig en reklame for å slutte å røyke..
Tenk at JEG klarte det…
Slutte å røyke..
Og jeg er inne i mitt niende røykfrie år <3
Jeg er så glad for at jeg til slutt fant den styrken som måtte til for å klare det.
Alt sitter i hodet…
Iallefall det meste…

RØYKFRI!

 

 

 

Plass nr. 50  =  NASJONALGASTRO

 

Plass nr. 71  =  GERIATRIKS

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

#plassnummer50 #lagdegenfindag #tankespinninnidagen #plassnummer71  #topplisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg  #røykfri

6 kommentarer
    1. Veldig bra du klarte det. Selv har jeg til gode å smake det, så jeg slipper å slutte, og det er jeg veldig glad for. Har bare aldri frista meg, så jeg var heldig sånn. 🙂

      Lag deg en god dag du også! Klem 🙂 <3

    2. Ja du allmektige. at man klarte det 🙂 Jeg var pr definisjon en stor røyker. 🙂 Vi har lov til å klappe oss selv litt på skuldrene for det 🙂 Ha en vakker tirsdag der i vest 🙂 Klem

      1. Vi klapper oss selv på skuldren ja! Jeg røkte også mye – men i perioder. Men røkte jo hver eneste dag ja… og i helgene STORRØKER…… 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg