tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

Ærlig talt!
Tapte ikke Trump valget??
Hvem er det som IKKE har forstÄtt det ennÄ??
Fortsatt pÄstÄes det at valget er jukset til

GÄr det an Ä vÊre dÄrligere taper

Det er jo lite voksent Ä oppfÞre seg pÄ denne mÄten.
Noe sĂ„ arrogant 🙁

 

Ellers gÄr jo dagene videre i det nye Äret.
Jeg er glad Aktivsenteret er Äpent fortsatt, for da kommer jeg meg pÄ en yogatime i kveld.
Men sÄ er det dette med avstanden
.
For man skal jo ikke ha besÞk hjemme pÄ noen dager og hva da med samlinger pÄ Aktivsenter?
Ja, vi fÄr gjÞre som vi har gjort; holde avstand, vaske og sprite hendene


 

PĂ„ plass nr. 50 = FIKSIDE

 

Ullsokker er godt Ä ha midtvinters
 og ogsÄ sikkert nok andre tider.
Jeg er ikke flink Ă„ bruke de uten om i stĂžvler og fjellsko..
Hjemme, innomhus gÄr jeg faktisk barbeint Äret rundt.
Jeg er en som fĂ„r “klaustrofobi i tĂŠrne” om du forstĂ„r

Jeg klarer IKKE ha pÄ sokker nÄr jeg tar av skorne og skal vÊre inne resten av dagen/kvelden

Det blir en slik ekkel fÞlelse, akkurat som om noen tar neglene og skraper pÄ skoletavlen som var fÞr i tiden. Denne ekle lyden som gav frysninger
.
Hehhe  jaja  sÄnn er det med den saken.
Jeg er barfot Ă„ret rundt


 

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglisten #blogg #plassnummer50 #godmorgenNorge #bloggere #tankespinninnidagen #barfot

4 kommentarer
    1. Ja noen er dÄrlige tapere ,sÄnn er det :=)
      ja en mÄ holde avstand,vaske og sprite og hÄpe det gÄr bra
      berrfot ,jeg elsker ullsokker og har dem pÄ hele tiden ,min sÞster er som du hun gÄr berfÞtt inne hele Äret ,jeg mÄ ha sokker pÄ ,men vi er forskjellige sÄnn er det med den saken

      1. Ja ikke sant… og sĂ„ skjer disse triste tingene som gir utfall i dĂždsfall….. huff da – nĂ„ mĂ„ de fĂ„ vekk denne mannen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg