tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Sola skinner akkurat nå, fra klar blå himmel.
I nabobyen er det sjokk-mye korona..
Hmmm  jeg var der i helga…
Men ikke der hvor det er alvorlig utbrudd.
Men…. vi var jo der, og kanskje var vi nær noen som har vært der og der….
Hmmmm
Jeg er jo halvvaksinert så jeg tenker det går greit…
Smittetallene er jo på vei ned!
JUBEL!
Det gledes virkelig.
Tenk – tallene går ned 😀
Det er til å smile og le og løfte hendene til himmels.
HURRA!!
Nå går det rette veien dere 😀

 

 

Plass nr.  50  =  GRYENDE

 

Plass nr.  71  =  MONIKAMDESIGN

 

 

 

LAG DEN EN FIN DAG OG EI GOD NY UKE

 

 

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71  #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #toppbloggere #topplisten #blogg #blogglisten

6 kommentarer
    1. Hurra for at smittetallene går ned. Dere slipper nok unna nabobysmitten, nesten helt sikkert. 🙂 Jeg er oppe og klar for å lage meg en fin dag. Kanskje jeg også skal ta på rød leppestift, siden det er mandag! 🙂 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg