tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

Lørdagen har seget på…
Skodde til og fra i fjellet rundt bygda…
Kjenner at det er mildere igjen i dag, ja da jeg stakk nesa ut mens hunden løp rundt huset for å tisse 😀

 

Jeg er pakket og klar for weekend på hjul – bobilen venter.
Hvordan blir det skal tro… å feire 17. mai et annet sted, fartende i bobil?
Det er ikke 17. mai før om et par dager, sü før den tid tror jeg vi har fütt unna en tur i ulendt terreng ogsü.
Det er uvisst hvor ferden går… vi tar det litt på sparket og etter hva solen sier..

 

Ellers er jeg forundret over de som ikke vil gi fra seg vaksiner…
De får jo nesten like raskt vaksiner tilbake til kommuna,…  det er bare akkurat nå når det trengs så sårt der det rammes mest….
Men det går seg til…

 

 

Plass nr. 50  =  FRODITH

Plass nr.  71  =  HUSET PÅ LANDET

Plass nr. 97  =  DIXIROSE

 

 

 

~¨  STÅ DEG VEL  ~¨

 

 

GOD HELG

OG

GRATULERER MED DAGEN SOM ER I EMNING

 

 

#stüdegvel #tankespinninnidagen #snart17mai #lørdag #plassnummer97 #plassnummer50 #plassnummer71 #topplisten #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre

10 kommentarer
    1. Kos deg masse på bobil-tur. Blir spennende hvor dere lander da 🙂 Med hund og flagg og alt 🙂 Morsomme bilder fra tidligere 17. mai. Og jeg er på 50. plass ja 😀

      1. Hurra! Jeg smilte stort da du kom på 50. plass 😀 Og vi havnet i Geiranger og det var en vakker dag fra ende til annen 🙂 klem

    2. Jeg lengter etter ĂĽ kunne dra til bobiltur til ĂĽ se nye steder. Kos deg masse:) Gleder meg til ĂĽ se bildene fra turen din:)

      1. Ja det er spennende å være andre steder på 17. mai. Fin feiring i Geiranger også treffer man kjente hjemmefra uansett liksom. Biler og båter og man kommer seg dit man vil 🙂

    3. Kos dere masse pĂĽ maitur – det blir sikkert superdeilig! Og spennende med 17.mai et annet sted! Jeg reiser hjem i morra, sĂĽ for meg blir det bunad og hjemlig feiring! Klemmer <3

      1. Tusen takk! Ja bunad blei det her også selv om vi var borte på tur 😀 Geiranger er flott en slik dag når sola skinner 😀
        HĂĽper du hadde en god 17. mai! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg