tankespinn inn i dagen.. jobbsøk etter fylte 50..

 

God morgen Norge!

 

Tankene om det å skifte jobb i voksen alder..
Er jeg attraktiv som søker etter fylte 50?
Har jeg den erfaringen de søker – og kan jeg læres opp i nye utfordrende rutiner?
Av og til må man bare prøve seg …
Så ser man hva som skjer… for om ikke – ja da vet man det jo ikke da 🙂
Og får man NEI, ja da vet man det …

Dette å våge satse enda en gang…
Kanskje eller kanskje ikke…. lukte litt på spennende jobber – hmmm  kanskje….

 

 

 

Plass nr.  50  =  INGRID AGUILUZ

 

 

Plass nr.  71  =  AKBHANDY

 

 

Plass nr.  97  =  MONAIRENS

 

 

 

 

Stå deg vel inn i dagen 🙂

 

 

#tankespinninnidagen #stådegvel #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #toppbloggere #topplisten #topphundre #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #jobbsøketterfylte50

8 kommentarer
    1. Det synes jeg absolutt.
      En veldig god kollega slutter nå om få dager.
      En ny kollega har kommet i hus. Hun er 49 – skiftet jobb og søkte hos oss og fikk jobben!
      Tror det er viktig hvordan man er som menneske og ikke alderen…
      Er man satt, sliten, trøtt og mett – da tror jeg toget har gått….hehe…
      Men det er jo ikke du! Søk i vei er mitt råd!

      1. hihihi ikke sant! Det er jo litt med hvordan man fremstiller seg også…. og hva de er ute etter…. Jeg får se hva jeg gjør… 😀

    2. Hmmm – jeg ville gjerne bytte jobb ei stund, men feiga ut…… så nå har jeg slått meg helt til ro der jeg er! Spennende å prøve seg…. 🙂

    3. Den som intet våger, intet vinner 😀
      Så hiv deg rundt og søk, og et nei er ikke farlig. Har fått mange av dem, men også ja. Jeg var 52 og fikk ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg