tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Nå åpnes det opp!
Og det er så bra!
Krysser fingre for at nok mennesker er vaksinerte nå, slik at tallene som har steget i det siste, ikke går helt av hengslene…
Nå fortjener alle en NY tid inn i sommeren.
Og håpet er jo at alle vet HVA de går til og tar hensyn når det åpnes opp.

 

 

Plass nr. 50  =  HJERNEVASKET

 

Plass nr. 71  =  HANNEHOME

 

Plass nr. 97  =  KARIANNE NESSE

 

 

 

 

Lag deg en fin dag – og gi et smil til dine forbipasserende – det varmer mer enn du aner 🙂

 

 

 

#tankespinninnidagen #smil #plassnummer97 #plasnummer71 #plassnummer50 #bloggtoppen #bloggeretopphundre #topphundre #bloggtoppen #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. ja nå unner jeg Oslo folket litt friere tøyler ,mannen min skal ta vaksine neste uke ,da rekker han nr to uken før ferien ,jeg har ikke hørt noe ,så om jeg ikke får melding denne uken må jeg utsette min til etter ferien ,dumt att vi ikke blir innkallet sammen vi som er par

          1. Ja da hadde jeg gått for det! Jeg har fått begge doser – en god blandet coctail kan man si…. Astra zeneca og Pfeiser… 😀

    2. Får jammen håpe det går bra – her i byen er det helt krisestemning – vi snakker 20-30 nye smitta hver dag……. 1800 i karantene og langt over 100 i isolasjon….! Så her går det andre veien nå….. 🙁 buhuuuu…..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg