tankespinn inn i dagen… apropo og digresjon… vinner og pris…

 

God morgen Norge!

Å bli glad liksom – av de þyeblikkene som fyker forbi
Og nĂ„r jeg gjĂžr mine tilbakeblikk pĂ„ andre blogger – for Ă„ oppdatere meg – og ser at jeg har vunnet bĂ„de ene og hint
 da blir man jo glad!
Jeg blir i allefall glad nĂ„r jeg kan gĂ„ og vente pĂ„ noe spennende som kan komme  i posten – og blir beĂŠret med pris.

Bloggeren BUNNY
har Bunnys julekalender som jeg rekker Ă„ svare pĂ„ sĂ„ ofte jeg har mulighet til – og nĂ„r det hender seg at ALLE svarene er rette – ja da hender det seg at jeg vinner da 😀


Og da venter jeg faktisk pakke i posten fra bloggeren Bunny!

Klikk HER for Ă„ lese innlegget der mitt navn kommer opp

 

 

Klikk HER for Ă„ se hva bloggeren GRYENDE skriver om “Norgesreklame og Nasjonalromantikkens verden” – fra min side 😀

Jeg vant denne prisen! GRYXEN AWARDS-2022

Fantastisk rett og slett!
Å bli nevnt slik, det er stor ére – og nedenfor kommer et lite utdrag fra Gryendes begrunnelse for denne prisen

Juryens begrunnelse: 

Begrunnelsen er rett og slett basert pÄ en helhetsvurdering, i det hun bÄde er den av kandidatene som har vÊrt lengst i gamet, i tillegg til at hun utkommer med flere innlegg daglig.

Er det noe Mette kan, sĂ„ er det Ă„ ta landskapsbilder. – Hvilket hun gjĂžr sĂ„ det monner pĂ„ sine daglige turer langs kysten i den vestlandske fjellheimen. Utkommet blir, som nevnt, daglige bildeserier av den typen en finner i kĂ„ringer av verdens vakreste land- og steder, hvorpĂ„ Norge er et fast innslag i form av snĂždekte fjelltopper som ruver over hav og fjord. Det hele gjĂžres sĂ„ om mulig ytterligere nasjonalromantisk ved inkluderingen av hennes underskjĂžnne firbeinte fĂžlgesvenn.

Mette Josteinsdatter sin utgivelse som lyser samme navn er profesjonell kvalitet av ypperste merke tvers igjennom, 

SÄ med dette er det kun for oss dÞdelige Ä gi vÄr uforbeholdne hyllest i all ÊrbÞdighet til denne nasjonalromantikkens dronning.

Nasjonalromantikkens dronning!
Du verden sier jeg bare!!
For en ĂŠre!

Tusen takk dere to !!

Det er sÄ herlig Ä kunne glede hverandre!
Og, tusen takk for at DU leser min blogg 🙂

 

Apropo og digresjon:
Jeg fÄr mange venneforespÞrsler fra veldig kjente og fjernere kjente i denne tiden, som jeg allerede ER venn med, pÄ Face book. Et varsel om Ä dobbelt-sjekke fÞr man godtar!!!!  Obs obs for all svindel som florerer nÄ!!!!

 

 

Dagens blogger:

Plass nr. 36 = Ninasprelllevende
Plass nr. 58 = Mallemey
Plass nr. 86 = Sandra-Kleven

 

StĂ„ deg vel inn i den  nye dagen – sĂ„ var det freddan igjen!

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg