tankespinn inn i dagen…blir provosert

 

God morgen Norge!

Tenker på hva voksne mennesker får seg til å si  ang korona-situasjonen i Norge.
Situasjonen i f.eks. Oslo, der de “ikke har kontroll på sine innbyggere”
For noe tull å si da gitt…
Jeg kjenner jeg blir provosert til det ytterste..
Hvor mange er det ikke som passerer Oslo på en dag, inn og ut av kommunen og alle bydelene.
Kjenner jeg blir rasende rett og slett,
at noen på andre siden av landet kan sitte å si noe slikt.
Barnehage rett og slett….

Og da fortjener de ikke flere vaksiner enn det de allerede har blitt tiltenkt?

Det er så tåpelig!
Så klart at Oslo er en av de byene i Norge som burde vært ferdig med vaksinering snart…
Det er jo akkurat det som burde vært gjort!!

Jaja… kjenner at dette kan jeg ikke tenke for mye på…

 

 

Plass nr. 50 =  FIKSIDE

 

Plass nr. 71 =  APERITIVOMAT

 

 

STÅ DEG VEL OG LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

#bloggeretopphundre #topplisten #plassnummer50 #plassnummer71 #blogglisten #bloggere #blogglistentopphundre #tankespinninnidagen

8 kommentarer
    1. Et kjempebra skrevet blogginnlegg med viktige tanker som du har skrevet 🙂

      På tide at politikerne nå får tak i vaksinene. Nå tror jeg folk er lut lei tiltak og restriksjoner. Samtidig må vi ikke gi opp nå.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Der er jeg så enig med deg – og jeg orker heller ikke tenke for mye på det – ikke på korona i det hele tatt… for jeg sprekker snart…. makan til barnehagekrangling….. stønn…. 🙁 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg