tankespinn inn i dagen… borte bra men…

 

God morgen Norge!

 

Hjemme i egen stue, eget bad og egen seng…
Magen har vært slik en “reisemage” som ikke har blitt tømt på ca 10 dager ish…
Og kvalmen sitter nesten i halsen…
Er det noen som kjenner seg igjen ???
Er det psykisk?
Reisemage….?
For meg er det slik i alle fall… tisse er ikke noe problem, men det andre… det låser seg…
Og være på reis i en bobil eller på hotell eller hva det nå er, tett på… det gjør noe med de daglige rutinene.

Men nå er jeg hjemme, og kjenner jeg meg selv rett, så er det ikke lenge før alt sitter løst igjen 😀

Blogglisten har stått stille i evigheter….. ingen oppdatering what so ever…. Men slik ser det ut i dag, som i går og dagen før og dagen før der igjen osv…..

 

 

Plass nr. 50 =  ANDREA BADENDYCK

 

Plass nr. 71 =  MONAIRENS

 

Plass nr. 97 =  POWERLADY

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

#plassnummer50 #plassnummer97  #plassnummer71 #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #stüdegvel #bloggere

10 kommentarer
    1. Ja, jeg kjenner meg igjen, men har sluppet unna problemet under sommerens turer. Min “oppskrift” er kaffe og sitronvann pĂĽ tom mage om morgenen, + vente et par timer med ĂĽ spise. Som deg tror jeg at det handler mye om psyken. Andre omgivelser ,og andre rutiner, bidrar til at det fort kan blir slik. HĂĽper det løsner nĂĽ nĂĽr du er hjemme. Ja, nĂĽ har det vĂŚrt
      “stillstand” pĂĽ blogglista i mange dager ogsĂĽ.😉

    2. kjenner meg litt igjen ,sengen i bobilen er meget god ,der sover jeg veldig godt ,bade derimot liker jeg best her hjemme :=) reisemagen var jeg spent pü for jeg slet lenge og mye før vi reiste ,men heldigvis hadde jeg lite problemer med magen pü tur :=)
      stuen er god ,kjøkkenet like sü ,men jeg trives med det enkle iallefall nür vÌret er som i ür ,bortsett fra dei 4 dagene vi fikk regn ,da savnet jeg stuen her hjemme ja :=) hüper du kommer i orden fort med büde det ene og det andre

    3. Fryktelig kjedelig at det stopper opp, det som er sĂĽ viktig. Men det virker som ferien har vĂŚrt fantastisk. Fint ĂĽ fĂĽ se sĂĽ mye av Norge. Nyt mandagen din. <3

    4. Uff da,
      Minner meg om en kollega som fortalte om en historie fra sjøen! Da det endelig løsnet ble det nesten eksplosjon pĂĽ skipet. Gasser vettu….

    5. Kjedelig nĂĽr alt stopper opp! Jeg har ikke det problemet – men nĂĽ er jeg jo aleine i den bilen da…… som hjemme..! Og den blogglista…. kjedelig…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg