tankespinn inn i dagen… er det slik det er…UVI..

 

God morgen Norge!

Man kan bli så lei liksom…
Er det ikke det ene så er det faktisk det andre…
Jepsipepsi!

Tilbakevendende urinveisinfeksjon..
Eller tilbakevendenden..?
I allefall flere kurer i året… og det nye året begynner på samme måte.
Murring i nedre del av mage…
Kvalme…
Fryser  – får ikke opp tempen
Kalde føtter (jeg er alltid varm)
Press i underlivet
Stikninger
Også kvalme om natta
Tretthet
Noen ganger svie og andre ganger IKKE ved vannlating
Stinkende urin..
AHA!
Er vi der igjen???

HVORFOR?!

Fordi jeg har mann?
Noen sier det…
Og kanskje stemmer det…
Men aldri har jeg opplevd slike plager før.
Det kan også være overgangsalderen som spiller på lag eller IKKE spiller på lag..

Det som er helt sikkert er at det å ha urinveisinfeksjon er ikke bra for kroppen.
Man blir utslått!
Det erfarer jeg gang på gang…
Så er det bare å levere inn urinprøve da…

Har du slike plager?
Er det en typisk kvinneplage?
Er det typisk for overgangsalder (jeg ser meg ferdig med den alderen)
Fordi jeg har mann?
Burde jeg egentlig være alene???
hahhahahha
Tror ikke det da – men dette er kjedelig!

Jeg vet jo hva man kan gjøre for å unngå urinveisinfeksjon… men det er ikke alltid det funker liksom…

 

DAGENS BLOGGERE:

 

Plass nr. 48 =  HOBBYOKONOMEN

 

Plass nr. 69 =  BESOKPOLEN

 

Plass nr. 95 =  JESSICAENERBERG

 

 

~¨~   STÅ DEG VEL INN I DEN NYE DAGEN  ~¨~

 

#bloggernetopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer95 #plassnummer69 #plassnummer48 #urinveisinfeksjon #overgangsalder #plager #topphundrebloggere #blogglistentopphundre

13 kommentarer
    1. nei ,dette er ikke fordi du har en mann ,jeg hadde ei venninne i barnealder,hun hadde kronisk urinveisinnfeksjon,og jeg hvet om flere småjenter som har hatt det og småjentene har jo ikke en mann,jeg har hatt det et par ganger,men det er noen år siden nå og det kom ikke snikende det kom som kastet på meg en sommerdag da jeg jobbet i hagen ,men heldigvis gikk det fort over da jeg fikk pencilin,men godt er det ikke nei ,masse god bedring

    2. Åh, det er så ekkelt…og vondt!! Jeg var veldig plaga i yngre år…men det var totalt uavhengig om jeg hadde en mann eller ikke. Høres kanskje sprøtt ut, men hos meg har det forsvunnet 98% etter at jeg begynte å bli bevisst på at jeg måtte holde meg varm nedentil.. Det vil si, godt med “polstring” både sommer og vinter, og ikke sitte på iskalde underlag..
      God bedrings-klemz til deg ❤️

      1. Ja kanskje har det noe med det også! Å holde seg varm…. tror jeg gjør det,… 🙂 Men er stor fan av å gå barbeint så kanskje har det noe med det å gjøre også…. vi får se 😀

    3. Åh, stakkars deg. Det er jo så vondt og ubehagelig.
      Det er viktig å ikke fryse, og spesielt hvis man er tissetrengt. Jeg var plaget med det i yngre år, men både det og soppinfeksjon forsvant da jeg begynte å rydde opp litt nedentil. Og siden har jeg passet godt på det.
      Men jeg som er MS pasient, er visst ekstra utsatt for å få urinveisinfeksjon. Det er visst en vanlig plage. Men bank i bordet, jeg har ikke fått det enda. Håper jeg slipper.
      Om man har mann eller ei, kan ikke se hva det har å si. Men har man en mann, så har man i alle fall en armkrok man kan krype inn i og få trøst fra ♥
      Masse god bedring til fine deg ♥ Klemmer godt ♥

    4. Heldigvis har jeg ikke vært plaget av det, bare så vidt hatt det en eller to ganger, så jeg er av de heldige. For det er plagsomt! Håper du får bukt med det raskt. 🙂

    5. Ønsker deg masse god bedring 🥰 mamma har hatt det noen ganger i sen alder..
      Jeg fikk beskjed av hjemmesykepleier å kjøpe tranebærjuice.
      Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg