tankespinn inn i dagen…forutsigbarhet…

 

God morgen Norge!

 

Jeg må ta et pust og ett til…et pust for å prøve innhente tanken som var her for noen sekunder siden…
Hva var det jeg tenkte…. hva var ideen….
Jeg blir kvalm av dette… at tanker og ideer bare sier puff ut i luften og forsvinner

Men det jeg tenkte på, når jeg fikk innhentet pusten og puffen, var forutsigbarhet og det nye ordet jeg blei klar over her om dagen;  DISTRAKSJON!

 

 

FORUTSIGBARHET
Jeg er avhengig av ĂĄ vite noe om dagene foran meg.
Jeg trenger ikke planlegge fra A til Å – men jeg liker å ha oversikt, så ja, jeg er en planlegger.
Selv om man ikke har kontroll – har man oversikt over det som skjer, på sett og vis.

 

DISTRAKSJON
Dette å distrahere seg selv når tankene går i for mye  ball eller på repeat…
Kunsten å få fokuset over på noe mer positivt enn det tunge man kanskje går og bærer på.
Det er ikke alltid det er vellykket, men, ofte gĂĄr det bra.

 

Er det en TVANGSTANKE ĂĄ fokusere pĂĄ f.eks. forutsigbarhet?
Da har jeg en tvangstanke i allefall….

 

 

Plass nr. 50 =  UTIFRILUFT

 

Plass nr. 71 =  FRODITH

 

Plass nr. 97 =  OLEHARTATTORDET

 

 

 

STĂ… DEG VEL

 

 

 

 

#distraksjon #tvangstanke #forutsigbarhet #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #bloggtoppen #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #blogglisten #jegerenplanlegger

4 kommentarer
    1. Hmmm – tror ikke det er en tvangstanke – jeg er sĂĄnn ogsĂĄ… tenker at forutsigbarhet er en levemĂĄte lissom! Ikke alltid like lett ĂĄ tenke positivt – det er iallfall helt sikkert! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg