av og til…

 

Noen ganger…. eller av og til… samma det..
I allefall, i dag, for første gang på det jeg kan huske, tenkte jeg; orker jeg…
Og hadde lyst å snu… snudde… men snudde tilbake og tenkte; pokker  heller!
Jeg som elsker naturen, og alt den gir meg.
Men i dag var det egentlig ikke slik.
Den ga meg ikke det jeg ville…
Helt til jeg lå og krøp langs stien og fotograferte blått hav, blå himmel, vakre høstfarger og min gode turvenn, hunden Leia…
Da tenkte jeg; velsignet være gleden ved fotografering og alt det vakre!

Velsignet være distrahering fra naturens side – det å glemme at dagen i dag ikke var en god start.
Dagen blei vakker fra ende til annen etter hvert som timene skred fremover.

Og det er da dette med å oppdage hva man bruker tankene på.
Fokuset.
Fokusere på det negative og det at dette blei for tungt.
SNU I TIDE… snu tankene!
Men ikke akkurat i dag – altså; ikke snu å gå hjem…
I dag var det tankene som dro ned – pluss at kroppen varsler…

Distraksjon!
For et fantastisk ord!
Og i dag gjorde det dagen for meg.

DISTRAKSJON

 

 

Lange skygger og lange tanker….

 

 

 

 

Ny genser er alltid herlig!

 

 

 

 

#distraksjon #kropp #tankene #fjelltur #hobbyfotograf #høstfarger #hundenLeia #mestring

8 kommentarer

Siste innlegg