tankespinn inn i dagen…gullhammer og slikt…

 

God morgen Norge!

 

Livet skjer…. hele tiden
Juni er forbi og juli er godt i gang

Livet… det som skjer det skjer og det som er i vente, det kommer….

Noen fortjente “gullhammer” i juni  – og den har kommet på plass

 

Jeg fant et bilde som jeg malte for en stund siden, men som jeg malte over…
Heldigvis hadde jeg tatt bilde av bilde – før jeg malte over det

Og da jeg kom over det på galleriet i mobilen, skvatt jeg til…
Det var så mye å se der!
Noen står alene, andre sammen
Tunge bører… stolthet og være modig

Livet skjer….

Det som kommer det kommer – så må vi stå i det som best vi kan
Både på godt og vondt

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 23 = Andreasveinsdottir

Plass nr. 45 = Mettejosteinsdatter

Plass nr. 73 = Torjusdolo

3. juli 2015 postet jeg dette:

OM DU IKKJE VAR

 

OM DU IKKJE VAR, KVA HADDE EG DÅ?

OM DU IKKJE VAR, VAR EG EIN ANNAN STAD DÅ?

OM DU IKKJE VAR, VAR EG EINSAM DÅ?

OM DU IKKJE VAR, KVA SÅG EG ETTER DÅ?

OM DU IKKJE VAR, DÅ VAR IKKJE EG HELLER

 

mette j kvalsvik
november 2012

 

 

 

Stå deg vel

 

12 kommentarer

Siste innlegg