tankespinn inn i dagen…kjekt å ha…

 

 

God morgen Norge !

 

 

Har du veske?
Eller er du veskefri… klarer deg uten…
Etter at mobilen fikk lommer for kort – da droppet vesken ut
Leppestiften havnet i jakkelomma – så enkelt og lettvint!
Hvem trenger veske lenger?

Som i ungdommens tid da det var flere kilo i veska…
Hva hadde man med, eller rettere sagt; hva hadde man IKKE med?
Det var tider det, med alskens innhold – noe for enhver tid…

Men så er det dette at det kanskje er greit med en veske igjen…
Ja… for å ha “stuff” i…
Men når man da skal FINNE noe i veska, nesten uansett størrelse på den veska, ja så finner man ikke det man skal ha!
Leter og graver og løfter og siler ut
Må nesten tømme alt innholdet ut,for å finne enten leppestiften eller bilnøkla eller …”you name it”….

Men det er kjekt med veske da… bare man finner det man skal ha – og ikke glemmer igjen vesken eller mobilen eller nøkla eller… Det er det verst tenkelige det vel, å glemme noe
For da er man plutselig hjelpeløs

Kjekt med veske  bare man husker på den!

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr.  38 = MONAIRENS

Plass nr.  60 = KOKKENGEIR

Plass nr.  88 = KAJAKULBRAATEN

 

 

Ny uke og nye muligheter
Skyene letter og sklir til siden og viser en vakker blåfarge inn i mandags morgenen
Det lover godt!

 

 

🍂 Lag deg en fin dag 🍂

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomagen #kjektmedveske #tankespinn

12 kommentarer
    1. Jeg synes det er veldig veldig kjekt med veske for å ha “stuff” i. Best er de veskene med flere lommer i, sånn at man kan ha faste plasser til nøkler, mobil osv. 😀

    2. Jeg bruker veske en gang iblant, men som oftest blir det bare mobilen og nøklene i jakkelomma.😅
      Det blir fort vanskelig å finne tingene i veska når man trenger dem.
      Nyt mandagen!🤗

    3. Nydelige blomsterbilder!🌷🌼🌷 Jeg har bare ei lita skulderveske nå. Fant nemlig ut at uansett hvor stor veske jeg hadde, så stappet jeg den full!😂 Det ble håpløst å finne fram i rotet…

      1. Ikke sant! Men jeg er ikke vant til dette… og roter fælt – og glemmer ofte ta med veska der jeg har lagt alt jeg trenger…. jajaja blir en vane igjen dette også :_D

    4. Jeg er litt med veske og mest uten….! Mobilen og lipsen i lommene og avgårde….! Men – prøver å vende meg til veske, det er jo mye stiligere! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg