tankespinn inn i dagen… litt slik dvask..alderen banker pĂ„..

 

God morgen Norge!

 

NÄr en stÄr og dagdrÞmmer foran speilet.
Ser de herlige fjellturene som ligger der og venter, bobilturene, bÄtturene, de late dagene med godt lesestoff, pÄ verandaen

SĂ„ ser en bittelitt nĂžyere

Hva i all verden

Flere rynker?
Litt slik dvask..
Blek..
Kom sol og brun mitt ansikt!
Og da skal solkremen vĂŠre flittigere i bruk, for akkurat det har vĂŠrt bitte litt slĂžvt med i Ă„ra fĂžr.
Bare kroppen holder og klarer noen av disse turene som stÄr pÄ Þnskelisten
Tankene gÄr til legens ord om Ä ikke tenke langsiktig
Tenke her og nÄ
Senke skuldrene og krava..
Flere rynker?
Her og nÄ 
Hvor har tiden blitt av..
Alderen banker pÄ..
Tingene rundt stĂ„r stille
 skifter ut en pute eller en genser – ny jakke
 dĂžde ting..
Men alt annet
 dvaskheten, rynkene – det er ikke bare Ă„ bytte det ut og erstatte med noe bedre
Ser ikke sÄ nÞye, tar et skritt bak, og i speilet er det ikke sÄ ille lenger.
Det blir fint i mÞte nÄr smilet kommer pÄ
Det er selve livet som stÄr og er rynkete og dvaskt
Det blir herlig med bÄttur og bobiltur og fjelltur osv nÄr det er tid for det
Akkurat nÄ er det frukost

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 48 =  MONIKAMDESIGN

Plass nr. 69 =  JULIECV

Plass nr. 95 =  ENGLAS

 

 

~¹  STÅ DEG VEL   ¹~

 

#tankespinninnidagen #stÄdegvel #rynker #nydag #plassnummer #bloggeretopphundre #plassnummer95 #plassnummer69 #plassnummer48 #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #godmorgenNorge #dvask #dagdrÞmmer

16 kommentarer
    1. Jeg drÞmmer om masse ogsÄ men prÞver Ä vÊre tilstede fordi det er kun i dag jeg fÄr disponere og dagen etterpÄ vet jeg ikke.
      Men vi satser pÄ fine opplevelser fremover:)

    2. Det er mange Ă„r siden jeg sluttet Ă„ stĂ„ for lenge foran speilet, for jeg fant sĂ„ mange feil og rynker at jeg holdt pĂ„ Ă„ bli gal. Ikke sunt Ă„ se for mye nei 😉

      1. hehehe Vi fĂ„r bare prĂžve Ă„ freshe oss opp sĂ„ godt vi kan 😀 NĂ„r sola kommer kommer ogsĂ„ fargen mer 😀 God fredag til deg 🙂

    3. Hihi, jada alderen banker pĂ„….! Men jeg bare lukker opp dĂžra og drĂžmmer videre… om bobilturer og skauturer og fjellturer og kooooos! Klemmer <3

    4. alderen kommer ,en dag i gangen men jeg synes menneskene blir vakre med alderen ,og bare vi fÄr litt sol og farge pÄ huden sÄ ser vi alle litt freche ut :=) hÄper du har hatt en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg