tankespinn inn i dagen… lørdag

 

God morgen Norge!

 

I dag skal vi i konfirmasjon 🙂
Til Ålesund – yngste jenta til mi gode venninne, skal konfirmeres 🙂

Ikke bunad i dag!
Ny kjole!
Gamle sko….
Ja, sko har jeg ikke nye… det er høst og valgte å ikke kjøpe “nye” sandaler på salg… Bruker de jeg har… ingen som tenker over om jeg har nye sko eller ikke vel???
Gjenbruk år etter år er greit tenker jeg..
Selv om det er gøy med noe nytt.
Hmmm jeg har virkelig begynt bli fornuftig og økonomisk?
Joda, jeg er både fornuftig og økonomisk blitt – har lært av en annen god venninne…
Måtte ta noen grep – og jeg har lært meg å spare!
Viktig rett og slett – dette med å ha en buffer når noe skal skje…. slikt som med taket som måtte skiftes…. har spart til det!
Digresjon etter digresjon her… men det har jo med økonomi å gjøre.
Ny kjole – gamle sko  – ja for noe nytt er det gøy å ha innimellom 🙂
Konfirmasjon!

Det blir koselig å møtes igjen, spise god mat og gode kaker (skal ikke spise så mye kaker) men smake 😀
Været er bra og dette blir bra!

 

 

Plass nr. 50 = ELISEAMANDA

 

Plass nr. 71 =  BENTESLILLEVERDEN

 

Plass nr. 97 =  SENIORLIVET

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #lagdegenfindag #lørdag #blogglistentopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggere #bloggtoppen

9 kommentarer
    1. Kos deg i konfirmasjon. Sikkert ingen som bryr seg om skoene nei. Jeg tror det nok er JEG som bryr meg mest, når jeg kjøper noe nytt. Jeg LIKER å få noe nytt. IKKE økonomisk og IKKE spesielt lurt. 😛 Du blir sikkert fin 🙂

      1. hihihi alltid fint med noe nytt – og jeg snik-kjøper noe jeg mener jeg trenger, av og til…. men jeg har blitt mye flinkere enn jeg var … og det føles godt 😀

    2. Viktig å være litt økonomisk – noen ganger føles det som om pengene bare renner ut…..! Men – ny kjole og gamle sko er helt perfekt! Håper dagen har vært flott! Klemmer <3

      1. Skoene klarte jeg ikke gå i da jeg har nervesmerter i høyre storetå….. noe er det alltids.. ikke sant??!! hihihi så da blei det å kjøpe de sandalene jeg hadde tenkt på – som uansett var rå-billige og innafor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg