tankespinn inn i dagen…og minusgradene siger inn i mandagen..

 

 

God morgen Norge!

 

 

Det er mandag morgen – minusgradene sitter spikra, men det er litt varmere innendørs enn utendørs 😀
Siste jobbedag i denne vendinga.
Det er kaldt, men jeg orker jo ikke fyre i ovnen FØR jeg skal på jobb – det får jeg glede meg til å gjøre mot kveldinga 🙂
Sola varmer midt på dagen – og huset blir godt og varm når den er fremme – heldigvis.

Den ene etter den andre varianten av smitte siger på…
Og ene stedet etter det andre, rammes.

Her ute i havgapet gĂĽr det bra sĂĽ langt.
Det har heldigvis ikke vĂŚrt mye smitte i kommunene rundt meg og i egen kommune.

Og jeg forstĂĽr at dette nĂĽ gĂĽr sterkt inn pĂĽ mange, og de forskjellige aldersrgrupper.
Vi blir alle lei – men alternativet er jo ikke bra – så vi må bare fortsette å lytte til regjeringen og følge reglene.

Vaksinen nĂŚrmer seg?

 

 

 

 

Plass nr. 50 = ELISEAMANDA

 

 

 

 

#plassnummer50 #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggeretopphundre #topplisten #blogg

 

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

 

#plassnummer50 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #topplisten #blogglisten #bloggere #tankespinninnidagen #stĂĽdegvel

8 kommentarer
    1. god morgen .Ja minusgradene dei sitter godt fastfrosne ,godt vi har mulighet til vedfyring ,men nei fyre opp nĂĽr du skal pĂĽ jobb er liten vits,sĂĽ fĂĽr du heller nyte varmen i kveld ,heldige du som fĂĽr sola inn i heimen det hjelper pĂĽ ja :=) skulle gjerne hatt litt sol i heimen eg og ,men her skinner den bare inn pĂĽ gjesterommet :=)

    2. Ja, hurra for vaksine som snart kommer!!! Så dumt dette her. Jeg har nesten ikke lyst til å lese avisen. Hver dag skjer det noe og hver dag er det nedstengning både her og der i nærheten av oss. Men her inne er det trygt. Nå skal vi snart spise glovarm hjemmelaget ertesuppe og så skal jeg ut og gå en trimtur i kulda. Klem fra meg 🙂

    3. Skummelt hvor det muterte viruset sprer seg, og jeg bare hĂĽper at de fĂĽr bukt med det. Akkurat nĂĽ er det lite smitte her i Trondheim, og vi krysser fingrene og tĂŚr for at det fortsetter.

      Føler meg heldig som bor her, for her lever vi forholdsvis normalt.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Hmmm… fĂĽr hĂĽpe at vaksinen nĂŚrmer seg… her omkring er det masse styr nesten til enhver tid……….. det er stress i hodet! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg