tankespinn inn i dagen… rottegift..

 

God morgen Norge!

 

Hva har jeg og hundre tusen andre fått injisert inn i kroppen?
Rottegift?
Denne beryktede vaksinen; ASTRA ZENECA
Det som er helt sikkert, er at vaksine nr 2 IKKE skal inn i min kropp.
Den smerten jeg kjente de første 24 timer etter injeksjon vil jeg ikke kjenne igjen…
Og i og med at de nå er sjokkerte over hva de har funnet ut ved forskningslaboratoriet, så er jo dette ren rottegift.
Føler jeg kjenner “bivirkninger” hver dag…. og det meste jeg kjenner, er jo angsten som setter igang…
Fordi det er skremmende – med hele vaksinen.
Redselen for hva man har fått injisert…
Nyhetene – dødsfallene….

Ja, JEG har jo tålt den… men det er uansett skremmende.
Og det er jo ikke aktuelt å få en annen type som nr. 2 injeksjon… for dette å blande to helt forskjellige vaksiner… jeg har ikke tenkt  være prøvekanin for et slikt eksperiment….

jaja  tanker om vaksinen….og vaksiner…
Husker ennå panikken ved svineinfluensa og massevaksineringen der …..

 

 

Plass nr. 50  =  ISELIN GUTTORMSEN

Plass nr. 71  =  METTE JOSTEINSDATTER

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #rottegift #plassnummer50 #plassnummer71 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #vaksinering #toppbloggere #topplisten #bloggtoppen #blogglisten

16 kommentarer
    1. God morgen………..skikkelig ekkelt å tenke på!
      Hold deg unna vaksine 2 i hvertfall….Dette var ikke forska nok på rett og slett.
      Samme med svineinfluensa da fikk mange sykdommer etterpå sånn som narkolepsi. Hastverk altså..
      Men du er i sikkerhet det er jeg sikker på. For det er leeenge siden du tok denne, man tankene dine er der…God klem..

      1. Ja ikke sant…. og vi som har tatt første… har fått en supergod vaksine – det er helt sikkert 🙂 klem tilbake til deg !

    2. hmmm ja si det ,jeg har ennå ikke fått tilbud om vaksine men har uansett bestemt att astra zeneca sier jeg ikke ja til ,men skal jeg si ja til en annen ? jeg vet ikke ,noe sier ja og noe sier nei ,hvorfor skal jeg ta den det er jo ikke smitte her jeg bor og hvor lenge er en beskyttet for alltid eller for en liten periode ,er det kun for en periode ser jeg liksom ikke behovet her jeg bor ,ja vi skal på ferie i sommer ,men med bobil er vi for oss selv og vi skal ikke til utlandet.

      1. Nei jeg vet ikke…. tror det er viktig å vaksinere seg uansett – og denne AZ er jo visst supergod da… bare man tåler den 😀

    3. Huff, skrekk og gru!
      Skjønner veldig godt at du er skeptisk, Mette. Jeg hadde heller ikke gått for runde nr 2 med AZ…

      Samtidig tenker jeg at det er bra å vaksinere seg og håper så mange som mulig vil gjøre det – med de trygge vaksinene så klart ❤

    4. Uff da ! Har ikke fått tilbudet om vaksine enda.. og er usikker på hva jeg gjør når jeg blir tilbudt..får ta avgjørelsen da..om man kan velge da.. Ikke lyst på mer utmattelse enn jeg har fra før.. Klem til deg <3

    5. Skjønner godt at det ikke blir noen dose to på deg! Vanskelig å vite hva man skal gjøre, men har en følelse av at jeg skal vaksinere meg……….. husker også godt svineinfluensa-hysteriet, og har jo hørt mye….. det er ekle saker – en vet jo ingenting……. uff 🙁 klemmer <3

    6. Fryktelig vanskelig dette her. Men nå står vel den vaksinen på vent inntil videre. Jeg håper jeg får en annen når det blir min tur. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg