tankespinn inn i dagen… skuddpremie?

 

God morgen Norge!

 

Skulle det vore skuddpremie pÄ mÄse, krÄke og skjor?!
Irriterar du deg over brÄket dei lagar?
Lydane og mengda


I matfatet ut for huset no, kryr det av krÄker og skjor

Ikkje mÄse

Den har reir bak huset nÄr den tid kjem, og det kryr av mÄse!

Det kryr av mÄse, krÄke og skjor

Men er det sÄ farlig?

Eg veit dei som ikkje ynskjer dei i verken trÊr eller hage eller nÊromrÄde..
Men dei har vel kanskje ein misjon?

MĂ„seegg-tjuva!

Her er det eit yrande liv nÄr mÄsen legger egg og dei klekkast
 hehehe
Og for ikkje Ă„ snakke om skjora
 voldsomt til spetakkel
Litt mindre med krĂ„ka – den er ikkje mykje rundt mitt hus

Men er det ikkje litt sjarmerande dÄ, med disse litt stÞrre fuglane ogsÄ,
eller er det berre ei plage?

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 48  =  UTIFRILUFT

Plass nr. 69  =  MONICHAWINTHER

Plass nr. 95  =  FORBIPOLENE

 

 

STÅ DEG VEL!

 

#stÄdegvel #godmorgenNorge #tankespinninnidagen #krÄke #skjor #mÄse #fugl #bloggeretopphundre #plassnummer48 #plassnummer69 #plassnummer95 #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #plassnummer #skuddpremie

12 kommentarer
    1. jeg skjÞnner att noen blir lei disse store fuglane ,men dei er ikke til plage for meg ,vi har omtrent ikke en mÄse her vinterstid og nÄr dei kommer tilbake da er det vÄr og nÄr dei brÄker pÄ fjorden da veit vi att der er fisk Ä fÄ ,og det liker eg

    2. TÄler lyden av mÄker ved sjÞen, men her pÄ FlatÄsen er de bare slitsomme innimellom. De brÄker mer her.
      KrĂ„ker og skjĂŠrer kan ogsĂ„ vĂŠre slitsomme men heldigvis har de sluttet Ă„ lage reir i furua rett utenfor soverommet. Tror ekorna har skremt dem bort 😁🙂

    3. Klart alle skal vĂŠre der! Jeg har mange krĂ„ker og skjĂŠrer pĂ„ fuglemateren min…… men de skal jo ogsĂ„ ha mat tenker nĂ„ jeg! Her er plass til alle! KLem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg