tankespinn inn i dagen… systemavhengig…

 

God morgen Norge!

System
Systemavhengig
Ryddesystem
Kjenner du deg igjen?
Jeg er litt slik… system

Organisert rot og system…
En skuffe har det og en annen det..
Avhengig av plass å boltre meg på i skuffer og skap for å ha det som JEG vil.
Hvordan blir det når man evt skal flytte sammen?
Det jeg gjør er det som er riktig?
Mitt system?

Det er jo fint å ha det på stell..
Men det trenger kanskje ikke gå til hodet å en..
Tror ikke det har det med meg, selv om jeg får “hetta” av ting som ligger på FEIL plass ut i fra MITT system.
Hmmm…

Kanskje har det noe med at man har bodd alene så lenge at ingen har blandet seg inn i “systemet”.
Men jeg kjenner at dette systemet har jeg lyst å videreføre inn i neste husholdning.
Mitt system – min organiserte måte – for det er jo lettere å finne frem til ting da?!
Selv om jeg vet noen som ikke finner igjen noe nå for tiden, fordi ting ikke er der de alltid har vært…
Vanedyr..
Er min måte bedre – mitt system – eller kan man åpne øynene for forslag…
Hmmm  joda.. til en viss grad… samarbeid er jo viktig!

😀

 

DAGENS BLOGGERE

 

Plass nr. 48 = NASJONALGASTRO

Plass nr. 69 = TORJUSDOLO

Plass nr. 95 = MATVALORER

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

#plassnummer #tankespinninnidagen #topphundrebloggere #bloggtoppen #bloglistentopphundre #plassnummer48 #plassnummer69 #plassnummer95 #stådegvel #systemirotet #ryddesystem

16 kommentarer
        1. Jeg har jo mine system, sjøl om jeg ikke har det sånn “superryddig”. Det kan bli en utfordring når to systemer skal bli til ett. Da må man jenke det til så godt man kan. Jeg hadde ikke klart å tilpasse meg en gang til. Eller – det er vel viljen det skorter mest på!😄

    1. Mitt system er så klart best, ingen protest! 😁😄
      Ånei, når jeg møtte, og flyttet sammen med mannen min, så måtte jeg plutselig dele til og med mitt kjøkken, og skap, og en som hadde meninger om ting der. Min første mann brydde seg aldri om det 😉 Så der måtte jeg bare finne meg i å dele og det gikk bra det også 😀🥰

    2. Jeg liker også å ha et system. Jeg tror det er best at man har hver sin og sted for alle tingene og man bør ha et godt samarbeid.
      Da jeg flyttet inn hos min mann, han har et system han også. Men han lot meg få ha mitt eget og han har ordnet tingene sine på bestemte steder som jeg ikke legger meg borti:)

    3. Det kan nok bli en liten utfordring når to husholdninger skal bli til en, og finne et system som passer for begge eller alle sammen. Selv er jeg flink til å rydde og lage systemer, men dessverre også ekspert på å rote det til igjen 🤨

    4. Hihi, vi er heeelt like! Og alle er ikke det….. blei et problem for meg…! Men du – så koselig at dere planlegger – og systemet ditt lever nok videre! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg