tankespinn inn i dagen …tankene som bærer…

 

God morgen Norge!

 

Tenker du ofte at du ikke klarer dette…
At du ikke er;

Bra nok
God nok
Sterk nok
Flink nok
Rask nok
Flott nok
Empatisk nok
Glad nok
Frisk nok
Smart nok…..

også videre også videre….

 

Tankens makt…. det som ligger bak i hodet og sniker seg fram og trykker deg ned..
Det er slik for de fleste av oss…
Bare det at noen er flinkere enn andre til å ignorere denne hviskende stemmen..
Denne snikende ideen som blir lagt, om å bryte deg ned bitte litt nå og da…
Dette lille trollet som vil ha deg til å tro det dårligste om deg selv

Kunsten er å overmanne det bittelitt – våge frem positive tanker om deg selv – og tro på det.
Små steg inn i det positive.
Det er så mye bedre der framme i det positive og gode lyset <3

Tenk gode tanker og klapp deg selv på skuldren så ofte du kan!

 

~¨¨~  Inspirert av bloggeren under her, Mallemey   ~¨~

 

 

 

Plass nr. 50  =  NINA SPRELL LEVENDE

 

 

 

Plass nr.  71  =  MALLEMEY

 

 

 

 

STÅ DEG VEL DER UTE

 

 

 

 

 

#stådegvel #plassnummer50 #plassnummer71  #bloggtoppen #blogglistentopphundre #toppbloggere #topplisten #bloggeretopphundre #bloggere #blogglisten #tankespinninnidagen #tanker #godetanker #lyset

10 kommentarer
    1. Det der var store, viktige ord en søndagsmorgen kjente jeg. Jeg kjenner meg dessverre alt for godt igjen i det å snakke ned meg selv, ikke ha tro på at jeg kan og klarer – eller bare ikke er bra nok. Jeg har heldigvis en mann ved min side som ikke vil høre på det øret. Han forteller meg hvor flink, snill og bra jeg er – og han heier på meg i alt jeg gjør. Så ender jeg opp med å tro på ham. Og jammen kommer da også tryggheten i meg selv. Tanker virker!

    2. God formiddag! Det sitter i hodet mange ganger…Så sliter man på det området så er det viktig å jobbe med det ja. Ønsker deg en fin søndag. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg