tankespinn inn i dagen… tann-emalje…

 

God morgen Norge!

 

Tann-emalje… joda jeg har tenkt på det… at syra ødelegger…
Jeg har ofte drukket juicer jeg har laget hjemme, med sugerør.
Og skyllet munnen etterpå…
Men så har det vært de gangene jeg IKKE har drukket med sugerør.. fordi jeg har tenkt at det er da ikke SÅ skadelig…

I dag på God morgen Norge tar de opp akkurat dette med tann-emalje og PH-verdien i munnen…
Ising i tennene….  fra varmt eller kaldt…
Mye brus etser….

 

Hmmmm
Plutselig følte jeg at all emalje falt ut av munnen….
Rutiner…
Greit med informasjon da..

 


 

 

Plass nr. 50 = UTIFRILUFT

 

Plass nr. 71 = DAMAFRANORD

 

Plass nr. 97 = KREATIVEBEATE

 

 

 

LAG DEG EN FIN FIN ONSDAG

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #blogglistentopphundre #tannemalje #phverdienimunnen

8 kommentarer
    1. Jeg har mye syreskader på tennene. Fortennene 😣Men tannlegen har lagt på belegg. Men de er blitt kortere også. Skal nok ordne det etter hvert også, men ikke så nøye ennå 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg