tankespinn inn i dagen.. vegring..

 

God morgen Norge!

 

Vegring…
Vegrer du deg for å ta skrittet helt ut…
Det spørs jo HVA det er da…
Og jeg er i stadig modning…
Jeg har APP-TV og GET-BOKS

Jeg trenger ikke GET-BOKSA lenger da jeg har det jeg trenger på selve TV.
Men, det er dette å gå til det skrittet og melde fra til TUSSA at jeg ikke trenger GET-boksen lenger…
Tenk om jeg trenger den da??
Men jeg gjør jo egentlig ikke det…
Så sparer jeg noen kroner også….

 

 

Plass nr. 50 = BENTESLILLEVERDEN

 

Plass nr. 71 = NASJONALGASTRO

 

Plass nr. 97 = KARIANNE NESSE

 

 

STÅ DEG VEL INN I DEN NYE DAGEN OG UKA

 

#bloggtoppen #stådegvel #godmorgenNorge #plassnummer97 #plassnummer71 #plassnummer50 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #topphundrebloggere #vegring

10 kommentarer
    1. Så det vil ikke skjære seg med internetabonnementet?..
      Get leverer, kan du si, men de er dyre. Her spleiser vi faktisk på internettet med naboen, så da slipper vi jo veldig greit fra den utgiftsposten der 🙂

      1. Neida, getboksen er bare for TV – jeg har fibernett ellers 🙂 Så det er egentlig ganske greit å få bort den GET boksa med kanalene – da jeg har en del apper på TV ( som jeg ikke betaler for selv – men får gratis gjennom kjæreste og min sønn) Man trenger egentlig ikke så mange kanaler… ikke jeg… bruker mest NRK TV2 NETFLIX og slikt 🙂

    2. Du får høre hva naboene gjør! Jeg har fiber fra Telenor. Er fornøy med det..
      Men er det dobbelt opp så trenger man det sikkert ikke. Men som sagt hør litt hva andre på bygda har gjort.

      1. Mange har kutta Get-boksa da de har apper på TV…. Så det blir nok det jeg også gjør… kutter ut boksa… trenger ikke dobbelt opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg