tankespinn inni dagen…

God morgen Norge!

 

 

Hold avstand!

Hvordan går det med folk flest der ute nå?
Når ting ikke blir bedre – men er stabilt ille…
Lyspunktene er milevis ifra hverandre….

Ja – ok – lyspunkta er der.
Det er lysere ute.
Til helgen skal vi skru klokka EN time frem…
Det våres mer og mer og temperaturen stiger.

Men…
En – to meters avstand…
Nedstengt…
Farene lurer bak hvert et hjørne..

Det gjør noe med oss….

 

 

 

Plass nr. 50  =  PIADURSETT

 

 

Plass nr. 71  =  LENALYKKE

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #lagdegenfindag #plassnummer50  #plassnummer71 #topplisten #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggere #detgjørnoemdoss #holdavstand

12 kommentarer
    1. uff ja det sniker seg på ,nå er Ålesund nedstengt ,hyttenaboen er her ,kommer fra Asker ,men jeg har ikke sett dem ,dei holder seg for seg selv litt til ,neste uke kjører vi til Melhus ,vi vil hilse på vårt nyeste barnebarn ,men jeg skal lage niste ,sånn i tillfelle vi ikke kan stoppe på Dombås og spise middag ute som vi pleier ,ja når skal dette ta slutt ,og er vaksinene trygge ,mye en lurer på

      1. Ja… man føler seg ikke trygg uansett…. vi skal på en liten bobiltur – og det blir handling “al -mass” så vi slipper stikke nesen inn noe sted…

    2. Ja, lyspunktene er der, lysere ute, det våres, og snart er det sommer ♥
      Vaksinering er i gang, selv om det går enormt tregt.
      Påsketuren min ble avlyst, jeg og datteren min skulle på hytta sammen med min bror og familien. Men det blir for trangt egentlig, med 2 meters avstand. Og jeg må være ekstra forsiktig. Så da håper vi at neste påske blir bedre 🙂
      Nyt denne dagen, håper du har sol og fine turer ♥ Klem

    3. Ja, det gjør noe med oss………. alt styret – det har bare vart så altfor lenge! Jeg gjør sjelden noe av å stille klokka – viktigste er å huske det, hihi….! Nå får man bare nyte det lille som går an – og det er jaggu ikke mye …… 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg