tankespinn inni dagen… du må ta det med ro… helse..sukk..

God morgen Norge!

Av og til føler man bare for å gi opp…sukk..
Gi opp litt…
Man blir lei og ser ikke lenger frem enn nesetippen…

Dette er tanker om egen helse…
Ortopeden har sagt sitt…. og smerte vises ikke på røntgenbilder…
Slitasje og trange forhold….
Ikke anbefalt å operere akkurat nå – korsrygg – kan bli vellykket og kan like godt ikke bli bra i det hele tatt..
Leve med det – det kan bli bedre – det kan bli verre – det kan også bli som det er…
Du må ikke jobbe fulle dager…
Du jobbe halve dager…
Du må ikke jobbe så mye…

Det er en grunn til at du er uføretrygdet fra før av….

 

Du må roe ned….
Du må trene men ikke mye – ikke tøye for mye…

Du må
Du må ikke
Også vet jeg alt dette fra før av – nesten…
Men forandringene siden 2017 sier sitt…
En nummen høyre fot kan bli bedre eller kan bli slik i lang tid…
Skoliose i nedre del av ryggen….
bla bla bla

Det kommer til å være slik….

Og jeg må ta det mer med ro!

prøve meg frem og ikke ta i for hardt….

Som en sorg kommer tankene snikende på – men det er realiteten rett og slett.
Og når jeg er ferdig med å synes synd på meg selv – da gyver jeg løs på utfordringene!
Tøye grensene bittelitt også går det seg til denne gangen også.

Det er bare det at det er bittelitt slitsomt hver gang kampen på taes…

 

 

Plass nr. 50 =  FIKSIDE

 

Plass nr. 71 =  LIVETMEDVESLA

 

Plass nr. 97 =  HEIDI ROSANDER

 

 

STÅ DEG VEL !

 

#sorg #helse #minhelse #revmatisme #fibromyalgi #stådegvel #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #uføretrygdet #tanker #kampen #slitsomt #tøyegrensene

8 kommentarer
    1. Kjempeslitsomt og nedtur……….. kjedelig og innmari trist…………. men kjenner jeg deg rett så kommer du sprettende opp igjen! Du er tøff og har enormt pågangsmot! Vær stolt! Klemmer <3

    2. Huff, jeg forstår så alt for godt ♥
      Håper og ønsker for deg at alt skal bli så mye bedre. Ikke bra å ha det sånn.
      Gode klemmer til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg